Hallo allemaal, Mijn nickname is Meleka, ik ben bijna 40 jaar, en mijn man en ik hebben een grote kinderwens. Het is ons nog niet gelukt om een kindje te krijgen. Zwanger worden lukt tot nu toe heel snel, maar alle 3 mijn zwangerschappen zijn helaas op een miskraam uitgelopen. Een oorzaak voor de miskramen is niet gevonden. Ik ben op dit forum gekomen na een zoektocht naar info over het Geertgen in Elsdorp, waar we inmiddels de eerste afspraak hebben gepland bij dr. Wisman. Het lijkt me fijn om ervaringen uit te wisselen met anderen, dus tot schrijfs. Liefs, Meleka
Hoi Meleka welkom hier en succes met het zwanger willen worden. Hopelijk heb je snel een goede zwangerschap!
Ik kwam je al op een ander deel tegen hier op het forum maar ik wil je in je eigen bericht nogmaals succes wensen en ik hoop voor jullie dat 4x scheepsrecht is! Midden september hebben wij ook de eerste afspraak staan bij het Geertgen (2 MA's 11.1 en 10.4 wkn, hartje gestopt tussen 8ste en 9e week 2x). Ik hoop dat ze iets voor me (ons!) kunnen betekenen Ik zie je nog wel voorbij komen op het forum! Liefs Loki