hallo allemaal

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door loeloe21, 23 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. loeloe21

loeloe21 Lid

23 aug 2010
    18
    0
    0
    activiteiten begeleiding Op delta
    Rotterdam
    hallo allemaal

ik heb het ergens anders op dit forum ook al gedaan maar zag daarna pas dit onderwerp ;) ben niet zo slim helaas haha Maar goed !! 8)

Ik ben Loeloe21, uit rotterdam, woon tot december nog thuis bij mijn vader & moedertje en vanaf december met mijn vriend samen in rotterdam. Ik heb een zus & zwager die een heerlijk neefje voor me gemaakt hebben waar ik zwaar verliefd op ben en er is er nog 1 op komst waar ik onwijs trots op ben. Ik wordt dus weer tante !! :D:D helemaal trots. Ik ben via via op deze site gekomen en vind het leuk om van alles te lezen, over dingen te praten, je eigen vragen kunt stellen en een discussie kan hebben. Ik ben recht to the point en kan hierin soms wel eens bot over komen. Wanneer dit gebeurt prive bericht mij want ik heb dit soms van mezelf niet door !! :(
    verder wil ik zelf ook kinderen alleen wil ik eerst even alles wua samen wonen gaan regelen en dan zien we verder.

Vragen kan je altijd stellen in prive berichten aan me ! ..
    en nog maals ik zeg wat ik vind, heirin kan ik door draaien dus geef dat gewoon aan want dat heb ik zelf niet door !! :(

Liefs Loeloe21

2. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    welkom meis ;)

3. 2011Mamma

2011Mamma Fanatiek lid

4 nov 2009
    4.805
    96
    48
    Fulltime Mama en adviseur
    't gezellige Brabant
    Hoi Loeloe21,

Welkom!
    Veel lees/kletsplezier!

Groetjes, Linda

4. Flippo123

Flippo123 Niet meer actief

Welkom meis ;)
    Heel veel forum plezier!

5. Ennas86

Ennas86 VIP lid

19 jul 2008
    5.468
    1
    36
    welkom!

6. Blue Eyes

Blue Eyes Bekend lid

30 jul 2010
    985
    0
    0
    Gelderland
    Ha Loeloe, dank voor je openhartigheid! Welkom op het forum en ik hoop voor je dat het snel december is ;)

7. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Deel Deze Pagina