zucht..

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door mamavanmerijn, 19 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamavanmerijn

mamavanmerijn Actief lid

12 okt 2006
    298
    1
    0
    Hi allemaal,
    Wil even tegen 'iemand' aanpraten hoor.. In onze omgeving weet niemand dat we voor een 2e gaan, dus kan het met niemand bespreken.

Ik zit nog altijd te wachten op mijn ongi. We zitten nog altijd in de 3e ronde. Mijn eerste cyclus was 25, 2e 27 dagen en nu is deze cyclus morgen alweer 30 dagen.
    Heb gisteren nog getest en was negatief.
    Ik heb zelf beetje onduidelijkheid omtrent tijdstip van eisprong, maar ik denk dat dit later is geweest en dan ben ik waarschijnlijk nog niet eens overtijd.

Ik voel me ook niet zwanger. ben nu 2x zwanger geweest, waarvan de eerste keer misging met 6.5 week. En beide keren voelde ik me een aantal dage nvoor mijn NOD al zwanger. Nu dus helemaal niet..
    Maar dat wachten tot de :evil: komen is wel vervelend hoor.

grrrrrrrrr ik ga, als ik ongi ben, beginnnen met temperaturen. Puur om mijn cyclus wat meer inzichtelijk te maken..
    Ben alleen zo bang dat ik er dan echt veel te veel mee bezig ga zijn. Nu is het al zo lastig om er niet aan te denken..

Nou ben het ff kwijt ;)

gr Mariette

2. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs, hobby fotografe
    Twente
    Fijn gevoel geeft dat he, het van je afschrijven! Ik kan me voorstellen dat je er een beetje mee zit... Tempen is idd een handige manier, om je ei te bepalen en de onzekerheid wat weg te nemen!

Ik hoop en duim voor je dat het deze ronde toch raak mag zijn! ;)

3. mamavanmerijn

mamavanmerijn Actief lid

12 okt 2006
    298
    1
    0
    ja is wel ff fijn om je verhaal te doen..
    dank voor het duimen ;)

hoop ook dat jij snel zwanger bent!

4. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs, hobby fotografe
    Twente
    Dank je! Ik ook! hihi :D

5. Bibu

Bibu Fanatiek lid

18 nov 2006
    1.496
    0
    0
    gezondheidszorg
    Zuid-Holland
    Hoi hoi,

Kan me helemaal voorstellen dat je baalt als een stekker, al die onzekerheid !
    Heel veel succes met wachten, meer zit er helaas niet op en hopelijk heel snel goed nieuws !

Lieve groetjes, Bibu !

Deel Deze Pagina