Ik ben vanmorgen bij de huisarts geweest omdat mijn cyclus zo lang is. Ik moest bloedlaten prikken en ik moet gaan tempen. Er stond ergens op de site zo'n grafiek die je uit kon printen maar kan hem niet meer vinden. Weet iemand de link?
je kunt je op fertilityfriend.com aanmelden (gratis) en online de grafiek bijhouden... erg handig je kunt er ook in verwerken hoe je je voelde, wanneer je gevreeen hebt en het programma vertelt ook of je ei is geweest... succes
Bedankt meiden Ik doe het liever op papier omdat ik dat 's morgens gelijk op kan schrijven, als ik savonds nog moet gaan invullen op de comp dan ben ik de helft vergeten denk ik
kunt het ook beiden doen, steeds op papier invullen en als je weer eens tijd hebt die aantal dagen info op je grafiek invullen op de pc. is namelijk best wel handig dat het programma uitrekent hoe of wat, kan namelijk best verwarrend zijn... maar ieder zijn eigen ding, succes ermee in ieder geval, hopelijk hoef je het niet te lang te doen, maar is het nu snel raak!