Hey!!! Ik ben nieuw hier!

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door poppemie, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. poppemie

poppemie Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.037
    0
    0
    België
    Hallo allemaal,

Ik kom mij hier even kort voorstellen maar zonder mijn echte naam te vermelden omdat ik niet zeker weet of er hier bekenden zitten en bij ons in de omgeving weet er niemand dat ik gestopt ben met de pil dus neem ik het zekere voor het onzekere!;)

Mijn ventje stond altijd negagtief tegenover kindjes krijgen maar na veel woorden en discussies en natuurlijk emmers vol tranen :( is hij ermee akkoord gegaan om te stoppen met de pil, oef...
    Nu zijn we nog aan het ontpillen ook omdat wij nog bezig zijn met het bouwen van ons huisje en zijne kop daar nu nog niet naar staat. Uit curieusiteit heb ik hier laten pendelen op het forum en wacht dus geduldig hun pendel af wanneer ik zwanger zal geraken. Wij hopen (allé ik hoop) in maart te verhuizen en hopelijk ben ik rond die tijd ZWANGER!! :p

Ondertussen hoop ik hier een beetje mijn ei kwijt te raken omdat ik tegen niemand hierover kan babbelen en dat is soms héél moeilijk!

Succes allemaal!!!

2. Blue Eyes

Blue Eyes Bekend lid

30 jul 2010
    985
    0
    0
    Gelderland
    Welkom hier! Wat fijn dat je vent zich in zijn hoofd aan het voorbereiden is :) Veel mannen moeten wennen aan het idee en staan er anders in dan vrouwen.
    Veel klusplezier in elk geval!! Op alle fronten ;)

Liefs Blue Eyes

3. Mamaloe26

Mamaloe26 Fanatiek lid

26 okt 2009
    1.236
    0
    36
    CEO Family Ltd.
    Noord Holland
    Welkom! Het is inderdaad fijn dat je hier kan kletsen en je verhaal kwijt kunt. Nu maar hopen dat je straks gauw zwanger mag zijn.

4. youngmom

youngmom Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.374
    0
    0
    Kinderverzorgster (ook afgestudeerd als leerkracht
    West-Vlaanderen, België
    Welkom meid!
    Ik vind het super voor je dat je je vriend hebt kunnen overhalen om toch voor een kindje te gaan! Ondanks dat je er veel doorzettingsvermogen hebt voor moeten hebben.
    Momenteel zijn wij ook aan ons huis aan het bouwen en met de ervaring daarvan zou ik je zeker aanraden om pas zwanger te worden na de verbouwingen. Want hier brengt dat veel stress met zich mee.
    Ik heb hier nu twee actieve peuters rondlopen en ben nu weer zwanger van een tweeling. Met verplichte bedrust (en weeën op 24w5d) is dit niet aan te raden. Want mijn vriend is ondertussen druk bezig in ons huis.
    Dit gezegd hebben wens ik je heel veel plezier hier!

5. poppemie

poppemie Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.037
    0
    0
    België
    Bedankt voor jullie leuke reacties. Het is inderdaad ook nie de bedoeling om nu al zwanger te raken, dus wij zijn 'voorzichtig' ;). Het plan is dat we maart volgend jaar kunnen verhuizen naar ons nieuw stekje en ik zou dus graag vanaf februari er echt voor willen gaan. Nog effe wachten om dit aan mijn ventje te vertellen want zijne kop staat er nu inderdaad nie naar. Der is op onze bouw nog niks gelopen zoals het zou moeten dus... stress met hopen!
    Ma as't af is, gaan we dubbel en dik genieten!:p

6. Juul75

Juul75 VIP lid

8 apr 2010
    12.092
    7.843
    113
    Welkom!

Deel Deze Pagina