Ik had samen met mijn schoonzusje al eens wat rondgekeken op dit forum en ik vond het wel erg leuk allemaal. Zij is inmiddels in verwachting van de derde. En ik heb nog niks! Maar dat komt heus ook wel een keer. Voorlopig hou ik het maar bij baby's helpen op de wereld te zetten! Ben namelijk ook verloskundige en het zou erg leuk zijn als ik de bevalling mag gaan doen van mijn schoonzus. Dat heeft ze inmiddels ook al wel gevraagd. Dus denk dat dat eenvan de bijzonderste geboortes zal zijn waar ik bij mag zijn. Mijn nieuwe neefje of nichtje! Iedereen verder succes met zwanger worden en zwanger zijn en straks met bevallen. Geniet ervan want het is een mooi moment in je leven!
Hoi hoi, Welkom op het forum, wat een voorrecht om de geboorte van je neefje of nichtje te mogen begeleiden, lijkt me echt heel erg mooi. Groetjes, Bibu !
Hoi Nova welkom. Wel zelf al kriebels om zwanger te worden? Ik kreeg ze toen ik ook bij de geboorte van me nichtje erbij was. Mooiste wat ik heb mee gemaakt. Groetjes Jolie