Hallo allemaal! Ik lees al een tijdje mee op dit forum, en heb besloten om me toch nog maar aan te melden als lid. Ik ben 26 jaar, nagelstyliste van beroep, al 12 jaar gelukkig met mijn vriend en in verwachting van ons eerste kindje. Deze week ben ik hopelijk in de laatste week van m'n zwangerschap aanbeland en ik ben het ZAT! Verveel me dood na nu bijna 6 weken thuis te hebben gezeten, dus zou het gezellig vinden om wat te kletsen met lotgenootjes!
hi welkom op het forum ik wens je een zeer spoedige bevalling en heel veel lees en post plezier hier op het forum.
haha de laatste loodjes zat zijn klinkt me bekend in me oren had ik ook. welkom en probeer nog van de laatste dagen te genieten klinkt stom straks mis je het
Hoi KirrieKip, Wow jij bent al ver! Gefeliciteerd met je zwangerschap nog even de laatje loodjes voor je en dan heb je je kleine meisje in jullie handen. Heel veel succes en welkom op het forum natuurlijk Liefs xxxx
Hey,nog even en dan heb je voorlopig geen rust meer,haha..Succes alvast voor je bevalling.Die laatste loodjes wegen kilo's..