Nieuw hier dus even voorstellen

Discussion in 'Even voorstellen' started by Wxndy, Dec 14, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Wxndy

Wxndy Nieuw lid

Dec 14, 2010
    1
    0
    0
    Hallo allemaal,

Ik ben hier nu beland omdat ik even mijn verhaal kwijt moet. Ik heb vandaag echt een rotdag. Alleen thuis én ongesteld en ja, dan ben ik altijd veeeel emotioneler dan anders.
    We zijn nu sinds april dit jaar bezig voor ons eerste kindje. Eigenlijk is dat helemaal nog niet zo lang maar voor mij lijkt het op dit moment wel een eeuwigheid. Daarbij komt dan ook nog eens dat iedereen (écht iedereen) om me heen zwanger wordt. Met sinterklaas avond vertelde een vriendin van mij dat ze zwanger was. Gelijk raak! Bij een ander bevriend stel, per ongeluk raak!!! Het kindje is welkom maar wél per ongeluk! Gek wordt ik er van iedereen wordt zwanger behalve ik!
    Wat dan ook niet mee helpt is dat ik super onregelmatig ongesteld ben. De laatste keer had ik een cyclus van 34 dagen. Ik was een week overtijd! Ik was al bijna blij, maar niks hoor. Het is ook al een paar keer 18 dagen geweest, 26, 28 ik heb geloof ik alle bingo getallen al gehad...

Ik heb net nog een paar evulatietests gekocht op sensitest. Misschien dat dat me gaat helpen. Ik hoop het maar!

xxx Wxndy

2. Milaa

Milaa Fanatiek lid

Oct 8, 2010
    1,310
    0
    0
    Sterkte! & Welkom!

3. ella27

ella27 VIP lid

Jan 22, 2010
    13,977
    1
    0
    sterkte!
    hier kun je vast je frustraties, verdriet en verhalen wel kwijt...!

enne welkom hier op het forum!

4. LuckyMommy

LuckyMommy Fanatiek lid

Feb 17, 2010
    3,632
    1
    38
    Overdag bij mijn kids, Avonden & weekenden werken
    Heel veel succes en plezier op het forum!

5. Lovely83

Lovely83 VIP lid

May 29, 2008
    20,418
    3,298
    113
    Welkom!
    Hopelijk is het ook snel voor jullie raak!

Share This Page