Hai, ik ben Virginia, 29 jaar en nieuw hier op de site. Heb nog geen kindjes, maar hoop dat daar verandering in gaat komen! Ben nu 5 dagen overtijd, duimen jullie mee voor een klein wondertje?! Zou leuk zijn om eens wat ervaringen te delen met mama's en niet mama's,want ik heb nog weinig meiden gezien hier die nog geen mama zijn, maar wel proberen het te worden! Iig, succes allemaal en wie weet tot mails!
Heb vandaag mn test gedaan, de Kruidvat 2v5 wees negatief uit Heb voor de zekerheid de HA gebeld, maar die vertelde dat er nog geen reden is voor paniek, dat ik het een paar dagen later nogmaalsmoet proberen... wel héél spannend en vandaag een dompertje hoor! Maar... we geven de moed niet op... hopen dat mn ong uitblijft is mn enige zorg nu!
He, wat balen zeg! Kan me voorstellen dat het een domper voor je is. Maar...inderdaad over een paar dagen nog eens proberen Succes!
Lynn, wat voelde jij preciestoen je net zwanger was? Was je eerste test ook gelijk raak en wanneer heb je die uitgevoerd? Wel onwijs gaaf voor je dat het de eerste ronde is gelukt, hoor je niet vaak!!
Ik voelde eigenlijk helemaal niet dat ik zwanger was. Had gewoon enorme test-drang en dus 2 a 3 dagen voor NOD getest. En ja, die was positief Ik heb dus nog nooit een negatieve zwangerschapstest gehad. Besef maar al te goed hoe bijzonder dat is hoor... Achteraf had ik behoorlijk last van m'n darmen vanaf ongeveer een week na de eisprong, veel lucht zeg maar. Heb nu nog steeds geen kwaaltjes, ben alleen erg moe en m'n buik rommelt aardig.
erg spannend zeg!in de eerste 2 weken was ik zo enorm verstopt, ik had brandende maagzuur, hoe zeg je het, zuurbranden? hoofdpijn.
op zwangerschapspagina heb je ook zwanger worden gedeelte, en daar heb je heel veel meiden die voor hun eerste kind gaan.
ik was ook 4 dagen voor nod al pozitief getest. dus als je nog niet positief test kun je nog geen kwaaltjes verwachten die gaan samen met die hormoontjes...
linn84-heel veel succes met je zwangerschap;gefeliciteerd, straks ben je ook een mama!zo super super geweldig!
Hoe bedoel je dat je nog geen kwaaltjes kunt hebben? Ik voel echt aan mn lijf dat het anders voelt als normaal, kan ook lastig naar de wc, erg pijnlijke borsten, en heb al meer als twee weken een raar krampende aanhoudende pijn in mn onderbuik enmet vlagen beetjemisselijk... ik weet het ook niet hoor, maar de HA vertelde (en ik heb hier veel verhalen gelezen) dat ondanks dat je zwanger bent je gemakkelijk een poos nega kunt testen door een laag hcg niveau. Ik blijf duimen draaien :d
dat allemaal klinkt goed!de meeste klachten heb je eigenlijk van progesteron aan het begin.verstopping rommelige buik en hoofdpijn....die heb je allemaal. maar sommige dingen zoals misselijkheid, hoofdpijn,pijnlijke borsten kun je ook alleen van je cylus hebben.dus het blijft spannend. meeste kwaltjes komen door hcg, zwangerschaptest meet vanaf 20 of zo, dat geeft weinig problemen aan het begin.maar het verdubbelt om de dag!ik duim mee hoor!
geen laxeermiddel nemen of zo...je lichaam legt je darmen en alles ff stil zodat het kindje zich goed vast kan maken!