Goedemorgen, Ik zal me even voorstellen, ik ben Lisanne (23) en komt uit het noord-westen van het land. Wij zijn op 4 mei 2010 gestopt met de pil, na 6 weken kwam de eerste ongesteldheid en daarna altijd netjes een cycles van 28 dagen.. Helaas alleen nog zonder resultaat...:xToch iedere maand een beetje teleurgesteld als het weer zover is... En dan nog de vrienden, afgelopen maand zijn 3 stellen ons hun blijde nieuws komen vertellen. Hardstikke leuk voor hun, we zijn ook echt blij voor ze. Maar toch komt er dan een steekje van jaloersie te boven. En, misschien zit het tussen me oren, maar ik wil niet dat als het zover is, de vrienden denken dat we ook een kindje wilde omdat hun zwanger waren. Misschien moet ik me er niet druk om maken, maarja het gaat vanzelf.... Verder hebben we al wel 2 unisex namen die we beide erg mooi vinden, het is dus alleen nog wachten op een positieve test.. Om verder alle ervaringen te delen lijkt me dit een top forum, heb nu wat dagen het een en ander gelezen.. Ik zou zeggen: TOT SCHRIJFS! Liefs Lisan