hallo allemaal, ik ben nieuw op deze forum,ik ben 26 jaar en wij willen graag een baby ik heb in augustus een miskraam gehad en hoop nu eigenlijk weer snel zwanger te zijn. ik kan wel wat hulp gebruiken in onzekere dagen en luisterend oor als het nodig is, maar vind het ook leuk om ervaringen en te delen. groetjes josje84
Welkom Josje! We kunnen elkaar de hand schudden; ik heb 4 jaar terug een miskraam gehad, en kan me dus wel een voorstelling maken van hoe onzeker je je nu voelt... Sommigen willen meteen de volgende ronde weer gaan voor een zwangerschap, maar ik kan me nog herinneren, dat ik daar zowel geestelijk als lichamelijk niet klaar voor was destijds. Zaterdag zit ik op 7 weken; nu begint mijn "kritieke grens" te naderen; daar waar het de vorige keer misging... Dus aan de ene kant ben ik wel heel blij om weer zwanger te zijn, maar het blijft nu ook weer erg spanend.... Ow enneh..... luisterende oren en ervaringsdeskundigen genoeg hier, hoor!
ik vind het altijd zulke geweldige verhalen als ik zie dat ze na erg lange mmm spontaan zw zijn wat eengeluk moet dat wel niet zijn.....maar ik begrijp alleen niet of mitchell daar uit geboren is of dat je nu zw bent
Dat is inderdaad wel een heel groot geluk; voelt ook nog steeds een beetje onwerkelijk hier, na 4 jaar hobby-en.... Maar we zijn in elk geval al ietsje verder als de laatste keer....