Hallo allemaal! Ik ben op dit forum gekomen omdat mijn vriend en ik graag een kindje willen. Ik ben 27 en wij gaan voor onze 1e kindje. Ik ben niet echt iemand van het uitrekenen van eisprongen..en ik snap ook vrij weinig van alle afkortingen op het forum We zijn er al wel mee bezig en dus heb ik toch maar even mijn ovulatie, volgens mij, uitgerekend en de 18 a.s. is de beste dag. We zijn dus al hard bezig, dus zou rond 31 januari mogen testen. Ik ben al een geruime tijd gestopt met de pil dus ik hoop dat dat in ons voordeel werkt. Niemand in mijn omgeving weet nog dat wij hier mee bezig zijn. Ik hoop veel nuttige informatie hier op te doen en eventueel te verstrekken.
Hi! Welkom op het forum! Have fun. Die afkortingen snapte ik eerst ook niets van hoor, maar langzamerhand ga je ze vanzelf leren kennen hihihi -x-
hey meid, welkom. zit in een zelfde soort situatie. ben 28 gaan voor eerste kindje en ben bij poging 3. ging na 1 maandje toch ovulatie testen doen uit nieuwschierigheid en ga vanaf volgende maand tempen als het nodig is. Succes, en die afkortingen??? gewoon vragen. ik kende ze ook niet. haha