even voorstellen.

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door lisenka2704, 21 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lisenka2704

lisenka2704 Nieuw lid

16 jan 2011
    4
    0
    0
    hallo allemaal, ik zal me even voorstellen mijn naam is lisenka.
    ik en me man zijn al 4jaar bezig voor een kindje maar op de natuurlijke manier wilde dat niet echt lukken,dus hebben we het ziekenhuis om hulp gevraagt daar hebben we 6keer IUI gehad maar geen 1keer gelukt dat was elke keer een klap in ons gezicht,we zijn nu bezig met IVF en we hebben vorige week maandag onze eerste punctie gehad wat echt pijnlijk was en afgelopen donderdag de terug plaatsing gehad dus het is nu de op of er onder we hopen zo dat het is gelukt.

nou misschien kunnen ander ons tips geven

groet lisenka

2. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Welkom op het forum ;)
    Hopelijk gaat het met ivf wel lukken. Hebben jullie nog embryo's ingevroren?
    De punctie is idd niet prettig he, maar hopelijk ben je straks zwanger en dan ben je het alweer vergeten.
    Heel veel succes.

3. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    welkom.
    wat een lange weg moeten jullie gaan zeg.
    wilde je heel veel sterkte en kracht toewensen!
    hoop dat jullie wens heel snel uit mag komen,

Liefs Ella

4. lisenka2704

lisenka2704 Nieuw lid

16 jan 2011
    4
    0
    0
    hallo caruli,

bedankt dat je op mijn verhaal heb gereageerd heb,ze hebben bij mij 3 eicellen bij weg gehaald waarvan er twee bevrucht waren er is toen 1 terug geplaatst en nu krijg ik vanochtend een brief van het ziekenhuis dat de andere is ingevoren is dat wel heel fijn om te horen maar we hopen dat het niet nodig is en dat het embryo wat er nu in zit lekker blijf zitten

liefs lisenka

5. lisenka2704

lisenka2704 Nieuw lid

16 jan 2011
    4
    0
    0
    hallo allemaal,

ik had een paar weken geleden er opgezet dat ik en me man met ivf bezig waren en dat 1 was terug geplaast maar het is niet blijven zitten we zijn dus weer ongesteld geworden echt weer een klap wat we moeten het weer een plekje gegeven:(

we gaan de volgende maand voor de twee keer weer ivf en dan maar hopen dat het dan wel mag blijven zitten.

jullie horen wel hoe het is afgelopen.

liefs lisenka

6. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Lisenka wat ontzettend vervelend!! Ik wens jullie heel veel sterkte met deze klap een hoop voor jullie dat de volgende blijft zitten!

7. Jaydee

Jaydee Fanatiek lid

2 feb 2011
    1.162
    0
    36
    Oh nee wat naar!! Ik duim heel hard voor jullie dat het de tweede keer IVF wel lukt.... Sterkte!

Deel Deze Pagina