Hallo toekomstige moeders, Ik ben Angelique(liekju) en ik ben 21 jaar en er echt aan toe om moeder te worden. Ik ben 5jaar samen met me vriend(bijna man) en hebben alles goed voor elkaar. Maar toch nog wel veel vragen? Ik kwam dit forum tegen en dacht misschien zijn er ook nog dames in dezelfde positie als dat ik zit. Ik ben in oktober gestopt met de pil en meteen begonnen met foliumzuur slikken. Ik ben destijds begonnen met de pil omdat ik erg onregelmatig ongesteld was. Het was dan nu ook geen verrassing dat ik naar 4weken nog niet ongesteld werd. Helaas voor mij duurde het meer dan 100dagen voordat ik uit eindelijk weer ongesteld werd. Zijn er nog meer dames waarbij het zo lang duurde? Groetjes liekju
Dankje, Ja dat dacht ik dus ook. Elke week dacht ik ook van weer een week voorbij. Hopelijk de volgende cyclus minder dagen.
Ik denk dat ik nog even wacht met de ovulatie testen omdat ik nu ook niet zo goed weet wanneer ik moet gaan testen. Op dit moment ben ik nog steeds ongesteld dag 6.
Oké , voor jou nog even afwachten. Ik ga de testen bestellen en dan even kijken wanneer ik ga testen aangezien ik erg onregelmatig ben.