Hallo allen. Een jaar of 2 is deze kant van de internetverbinding gestopt met NUVA. Daarna gevreeën wanneer we daar zin in hadden, met stiekum wel in het hoofd dat het gevolg daarvan het gewenste mini-mensje was. Echter bleef dit uit, gelukkig zonder enige teleurstelling of verdriet. Er kwam een moment dat we dachten: wie weet is het verstandig om onze avondactiviteiten ietwat beter te plannen en zo zwanger te worden. Nu lig ik hier op de bank, vriendlief kookt macaroni en ik... Ben 18 weken zwanger van ons eerste mensje. Ben benieuwd hoe de komende tijd gaat uitpakken. Graag zou ik via deze site en forum meer info willen vinden over mijn zwangerschap in combinatie met mijn werk en de risico's die mijn werk op dit moment voor mijn zwangerschap is. Ik wens iedereen hier heel veel succes met het realiseren van een kinderwens, een zwangerschap of bij het opvoeden van de koters.
Hai Welkom werk je in de zorg? gefeliciteerd met je zwangerschap. Hoe waren je cyclussen omdat het zo lang duurde? Gr Wendela
Dank Weldela. Ik werk inderdaad in de zorg, de gehandicaptenzorg. Leuk!! Hoe mijn cyclus is, ik heb geen idee. Zoals gezegd lette we daar niet op, waren daar misschien bewust niet mee bezig. Ik ben 26, dus zag geen rede om het uit te zoeken en het relax aan te doen. Op het moment dat we wél de cyclus wilde gaan ontdekken, bleek ik al zwanger te zijn. Zodoende