Wie kan mij helpen? Komende mei ga ik trouwen en ik zal dan 21 weken zwanger zijn. Nu word de jurk helemaal mooi op maat gemaakt, maar er 1 probleem. Ik heb nog nergens een site of winkel kunnen vinden waar ze lingerie verkopen voor onder mijn jurk. Ik heb een vrij grote cup maat, dus dat word al lastig, ik moet namelijk een strapless bh. Ik ben er al wel uit dat het geen bustier moet worden, dat lijkt me niet prettig zitten met mijn buik. Er zijn hier vast wel meer dames hier die ook zwanger zijn getrouwd en misschien goede tips hebben? Want ik weet het even niet meer en dit is een van de laatste dingen die geregeld moeten worden, ik kan er soms echt 's nachts van wakker liggen.
allereerst alvast gefeliciteerd met jullie voorgenomen huwelijk!! en natuurlijk met jullie zwangerschap! ik zou zo niet weten waar je die lingerie kunt aanschaffen , maar ik zou het zeker bespreken in de bruidswinkel. Tenminste ik neem aan dat je daar je jurk hebt gekocht? Die dames die daar werken hebben er ontzettend veel verstand van en maken dit vast ook wel eens mee!
Ik zou als eerste inderdaad bij de bruidswinkel vragen, en anders een luxere lingeriezaak inlopen. Ik had ook een strapless, maar de mijne kwam gewoon bij de hunkemoller vandaan.
Ik heb het gevraagd bij de bruidswinkel, maar dat was een kleinere zaak, bij iemand op zolder en eigenlijk hadden zij dit nog nooit aan de hand gehad. Zij konden me dus niet verder helpen...
ja idd , dat had ik dus ook! ik had wel info over lingerie gevraagd bij de bruidswinkel zelf.... maar die dame zei zelf al dat hun lingerie zooo duur was! ik kon beter eerst even kijken bij andere lingerie zaken. En toen heb ik dus bij een andere zaak wat gehaald. En heb dat ook gewoon gepast samen met de jurk etc.
hier ook zwanger getrouwd was erg speciaal! had toen geen bijzondere lingerie, gewoon wat ik al had in huis. had ooit wel een site toen over lingerie voor zwangeren maar zou echt niet meer weten hoe de site heet sry. ik was trouwens getrouwd op 22juni en 8juli kwam onze jongen op de wereld
Ik heb inmiddels een lingerie zaak hier in de buurt gebeld en ze dachten wel wat voor me te kunnen doen. Dus ik ga morgen even langs, kunnen ze even meten en dan kijken wat er in hun mogelijkheid ligt. Merk dat het sowieso wel lastig is in mijn maat een strapless bh te vinden. Volgens een bruidsmodezaak die ik vandaag gebeld heb, kon het niet anders dan een bustier worden, maar dat lijkt me toch echt niets met mijn buik....