Hoi Ik ben Anita en 31 jaar heb 2 zoons, van 4 jaar en 8 maanden. Op het moment ben ik heel erg onzeker en verdrietig! Zal kort mijn verhaal doen. Na een lange tijd in de medische molen, hebben we een prachtige zoon via IUI, onze 2e zoon is dmv IVF gekomen. Dolblij en gelukkig zijn wij!! Nu gebruikte ik niks, want na al die hormonen wilde we ff rust, en tja spontaan zwanger worden gebeurt toch niet!!! Komt het wel dan is het meer dan welkom!! En ja dan gebeurt het toch.....26 januari heb ik een duidelijke positieve test!! Helemaal blij, maar ook erg onzeker, hoe kan dit?? Gister de eerste echo in het zh, ik zou dan minstens 7 weken moeten zijn!! Ik heb onregelmatige cyclus en weet dus niet wanneer mijn laatste menstruatie is geweest. Maar 1 ding staat vast, de datum 26 jan een positieve test. Je krijgt altijd wat weekjes cadeau en kan je testen ben je iedergeval 4 weken zwanger!! Dus 3 weken erbij is bij mij 7. Erg zenuwachtig gister, zijn we eindelijk aan de beurt bij de gyn. Ja zegt ze 5 weken zwanger, het ziet er mooi uit alleen lege vruchtzak te zien. Maar mooi rond en mooie dikke witte rand er omheen zei ze. Ik moest zo huilen, dit kon niet!! Bij zowel de IUI als de IVF had ik vanaf de testdatum, 3 weken later een mooie echo met een kloppend hartje!! Ze vroeg wanneer ik getest had, ze gaf aan dat dat niet overeen komt!! Dan had ik nu verder moeten zijn. Maar van 1 echo wil ze niet uitgaan, dus... Volgende week nogmaals een echo, is er dan niks te zien dan krijg ik medicijnen om het op te wekken. Ben zo verdrietig en onzeker!!! En voel mij echt zwanger!! Dus dit wordt een verschrikkelijke week, maar hoop echt dat er volgende week een embryo te zien is, ook al kan ik het dan niet verklaren met de testdatum. En de gyn ook niet, gaf mij 96% dat het niet goed is en 4% dat het wel goed is. Wie o wie heeft dit ook mee gemaakt en is het toch een goede zwangerschap geworden????? Groetjes Anita
Hey Anita! Ik herken dit verhaal idd wel. Er werd gezegd dat de vruchtzak leeg was, en dat ik er niet te veel van moest verwachten. Een week later nieuwe echo, en kloppend hartje! Bij de eerste echo werd ik 3 weken terug gezet, bij de 2e echo was het beebje ineens voor 2 weken gegroeit! Dit mooi ding wordt bijna 2, dus houd je moed! Het kan zeker! Meestal is het dan ook een verschrompeld zakje, en dat is bij jouw niet! Sterkte met het wachten! Laat je het weten? Groetjes
Hoi.....(apie3) Bedankt voor je reactie, nee ze zei dat het er mooi uitzag alleen dat het totaal niet klopte met de testdatum. En was daarom negatief gestemd! Ze (gyn) zei ook als ik de testdatum niet had, maakte ik mij totaal geen zorgen..... Maar ja hoe kan het dan dat toen die test positief was..... Ik hoop ook ontzettend op goed nieuws volgende week maar aan de andere kant ben ik zo bang dat het dan dubbel zo hard tegen valt..... Ik moet woe, gelukkig al heel vroeg. Ik laat het weten. Weet niet of ik dat zo moet doen of anders? Vandaag voor het eerst op een forum.....dus nog ff uitzoeken allemaal.
Helaas, mijn 2e echo was ook niet goed! Heb nu medicijnen gekregen om miskraam op te wekken. Erg verdrietig!! Zeker omdat zwanger worden bij ons absoluut niet vanzelfsprekend is. Dus dit was echt een cadeautje....
Ach meiske toch! Wat ontzettend verdrietig! Wat kan het toch allemaal oneerlijk zijn.... Heel veel sterkte!!!!