Hallo allemaal, Ik ben in januari 2011 gestopt met de pil omdat mijn partner en ik graag een kindje willen. Ik slik de pil eigenlijk al jaren door i.v.m. heftige menstruatiepijnen. - Op 4 januari werd ik ongesteld maar deze menstruatie tel ik niet mee omdat die voorkomt uit de hormonen van de pil. - Op 31 januari werd ik voor het eerst ongesteld na de pil - Op 24 februarie voor de tweede keer Tot op heden wacht ik op mijn derde natuurlijke menstruatie maar deze blijft uit... Morgen ga ik een zwangerschaptest doen en ik ben heel benieuwd naar de uitslag... Groetjes
Hallo dames, Test is negatief :'(... Maar ik ben ook nog niet ongesteld... Stiekem nog wat hoop dus. Ik zal eens gaan kijken waar ik dit onderwerp het beste kan posten. Ik denk in 'zwanger worden'. Ik heb overigens al twee kids, een zoon van 11 en een dochter van 10. Ik was er erg vroeg bij. Nu ben ik 27, en de zin naar een nieuw kindje is terug. De situatie is nu ook anders, ik ben volwassen, ik woon op mezelf en nog even en dan heb ik mijn hbo-diploma docent Nederlands op zak. Ik verlang echt naar een nieuwe zwangerschap en ik hoop dat mijn wens spoedig in vervulling mag gaan... Groetjes