ik heb me vorige week al voorgesteld maar toch nog even een reactie. Ik vroeg me af of er meerdere dames boven de 40 hier mee lezen? Ik ben 12.5 jaar een alleen staande moeder geweest, een zoon van nu bijna 16 en sinds twee jaar weer een geweldige partner. onlangs besloten dat we gaan proberen of er samen nog een kindje bij mag komen. de kans boven de 40 is klein, risico's zijner zat maar gelukkig ook veel medici die eventueel meedenken. Op 25 maart zou ik ongesteld moeten worden, nu maar hopen dat het uitblijft!
Hartstikke leuk dat jullie nog voor een kindje gaan!!! M'n man en ik sinds afgelopen zomer ook (heb al een zoontje van bijna 8 en een dochtertje van 5.5) Ben vorige week 40 geworden, vond ik echt heeeel erg...maar het was binnen 2 maanden raak. Ben nu 29 weken... Vind het leuk om te horen of het allemaal lukt enzo!!! Groetjes Meta
hey leuk dat je reageerde , en wat leuk dat het raak was . ik hoop dat de zwangerschap bij ons lukt, hoop op snel uiteraard want we willen het geen eindeloos iets laten worden, lukt het neit dan gaan we het met zijn drieen ook heel goed krijgen, zonder kindje van ons samen. Mijn vriend hefet een goede band met puberzoon dus dan gaan we ons leven gewoon anders inrichten zonder baby. maar...........over 1o dagen moet ik weer ongesteld worden voor de derde keer dus stiekem hoop ik op bingo . en ji bent al 29 weken, leuk hoor, lekker van genieten ! groetjes yvonne
zal voor je duimen dat het raak is.. Ik vind het echt super om weer zwanger te zijn, ondanks de kwaaltjes, en ook leuk om weer voor te bereiden op een kleintje...Soms wel beetje lastig omdat je wat 'ouder bent' vooral omdat mensen in het begin nogal es vragen of het wel gepland was....sommigen waren ook wel een beetje geschokt... (alsof ik 63 ben ofzo...). Na de 20 weken echo werden mensen enthousiaster... Hou me op de hoogte (evt per PB), vind ik leuk!
Hoi allemaal, Yvonne, wat spannend allemaal, morgen is de grote dag dat het uit moet blijven toch? Ik ben erg benieuwd en hoop voor je dat het raak is, het is zo leuk met grotere kinderen die het echt bewust meemaken. Ik heb ook een zoon van 13 en 2 hartezonen van 11 en 9. (wij vinden het woord "stief" niet zo gezellig klinken) Ik ben zelf 39 en ben ook 6 jaar alleenstaande mama geweest. Nu verwachten we een dochter en de jongens wachten zo leuk mee. Nu gaat het zakgeld op aan knuffels en speentjes voor de baby, zo lief! Ik ga vast voor je duimen, groet, Rox
hallo, ik ben in jan 40 geworden en heb al 2 oudere kinderen uit een vorig huwelijk. met mijn huidige man heb ik nu een dochtertje van 16 maanden na 14 maanden geoefend te hebben, en nu zijn we nog bezig voor een brusje... ik moet trouwens ook 25 maart ongesteld worden dus ff afwachten alhoewel het wel snel zou zijn dan want het is pas ronde 4. succes in ieder geval