hoi lieve meiden ik ben al een tijdje niet meer actief maar vanaf vandaag wil ik weer volledig actief gaan voor de mensen die mij kennen met de kinderen gaat alles goed inmiddels zijn wij geemigreerd naar Turkije en ben helemaal gesetteld en gelukkig inmiddels ook een nieuwe vriend groetjes nathalie
Gevonden! ik zag net een ander topic van je en dacht: wow, ze is er weer! Welkom terug. Goed om te lezen dat het goed met je gaat, én een nieuwe liefde hebt. Het is je gegund meid.
Welcome back!!!!! Fijn om te horen dat alles goed gaat met jou en de kids! Heerlijk hoor, Turkije! Had het natuurlijk op hyves al wel gelezen (A)
He welkom terug zag je ook in een ander topic. Ben blij dat het goed met je gaat en wat een verandering lekker in Turkije met nieuwe lover.
hey meiden harstikke bedankt jaa alles is goed gegaan met de emigratie zijn ontzettend gelukkig hier en ook de nieuwe liefde is super met zowel mij maar nog belangrijker helemaal gek met de kinderen inmiddels kan ik oprecht zeggen dat wij weer gelukkig zijn na een moeilijke periode van verdriet en onmacht groetjes nathalie
ooo en mik 25 jou dochter is geboren op mijn verjaardag helemaal offtopic maar vond ik wel leuk 25-07
Welkom terug meid Leuk om te horen dat het goed met jullie gaat en je een nieuwe lieve vriend gevonden hebt
Welkom terug! Ik heb een ander aaccount, maar destijds enorm met je meegeleefd. Dus onwijs leuk om je weer "terug te zien" en te zien dat alles zo goed met je gaat. Super!
WOW! Zovaak ben je door mijn gedachten geschoten! Wat ontzettend fijn dat jullie het geluk weer hebben gevonden! Geniet ervan, je hebt het absoluut verdiend!! Kan je je draai een beetje vinden in Turkije?
hey meiden @ lovely83 bedankt good to be back @ vivelafete jij ook bedankt ben blij weer terug te zijn @ truuske jij ook bedankt inmiddels weer ontzettend gelukkig iets wat ik niet dacht dat nog zou komen na zoveel verdriet, heb mijn draai echt gevonden in Turkije een heerlijk land met ontzettend lieve buren en natuurlijk het weer en het relaxe leven helemaal mijn ding @ kwebbeltje bedankt ja doe mijn best om het bij te houden hahaha maar moet eerlijk bekennen dat wij hier meer buiten als binnen zijn groetjes nathalie