Hallo allemaal Ik ben Marieke ben 26 jaar en weet sinds een week dat ik zwanger ben, en niet zo'n beetje ook Blijk al ruim 18 weken waarschijnlijk.... deze week naar gyn. Ik slikte medicijnen voor maag misselijk en opgeblazen gevoel ( bleek toen al zwangerschap, maar dokter dacht aan maagklachten omdat we al een tijdje bezig waren voor een wondertje) waardoor menstruatie uitblijft als je er gevoelig voor bent Ik ben dat dus. Tot4 weken geleden dacht ik dat mijn broeken strakker zaten en ik voelde iets in mijn buik. Vorige week toch maar test gedaan , 3 keer POSITIEF bij huisarts geweest en heeft gevoeld en ze dacht zeker 18 weken of meer We zijn zo blij maar ook zo onwennig want we willen het eerst zien op echo Soms zo onwerkelijk dat dit ons mag overkomen .... Ik laat het weten als ik bij de gyn geweest ben SPANNEND liefs marieke
Welkom Marieke op het forum! Ik wens je een fijne zwangerschap, je bent waarschijnlijk al bijna op de helft dat schiet dus lekker op voor jou. Ik snap dat dat een beetje onwerkelijk moet zijn. Nu op naar een mooie echo, geniet ervan!
als allereerst gefeliciteerd met je zwangerschap! en welkom op zp jeetje meis wat een verhaal, ik hoop dat je een voorspoedige zwangerschap zult hebben en dat je maar veel ideeen mag opdoen hier...
WOW wat is dat een verrassing geweest voor jullie zeg!!! En dan gelijk zo'n eind op weg Veel plezier bij de echo. Ik hoop met jullie mee dat alles goed is met die kleine!
Dank jullie wel voor alle lieve reacties We mogen morgen komen bij de gyn voor echo om 8.50 Dus word spannend Als alles maar goed is dan zijn we al blij in spanning wachten op morgen Ik houd jullie op de hoogte Liefs Marieke
Nou vanmorgen naar het ziekenhuis geweest ALLES was goed!!! en ik ben al 28 weken in verwachting!! wow wat een nieuws en wat gaat het ineens snel ... Heel blij zijn samen Liefs marieke
Welkom!! En jeetje al 28 weken pfffff. Dat wordt dan nog snel het één en ander gaan regelen dan. Geniet nog lekker van de 3 maanden dat je zwanger bent!!