Hallo allemaal ! Ik ben Angela en ben nu 17 wkn zwanger en heb nog geen idee hoe dit forum werkt (netzoals me 1e zwangerschap) hi hi Dus helluppppp !
Hallo Angela, Welkom hier en gefeliciteerd met je zwangerschap. En als je wat wilt weten, gewoon vragen hoor! Liefs Hummel.
Hey Hummel ! Dat is snel ! En hoe ver ben jij al ? Ik weet nog niet zo goed hoe het gaat hoor maar wel heel lief dat je al een berichtjuh terug stuurd ! Liefs Angela
welkom, ten eerst e van harte gefeliciteerd gewoon vragen als je iets wil weten, of als je even onzeker ben lekker van je afkletsen hier. heeft mij veel geholpen en nu nog. misschien kijken bij de sep 2007 mama's (via bevallingslijst.) heb ik altijd veel aan gehad.
Hoi hoi, Welkom op het forum en natuurlijk gefeliciteerd. Veel neus plezier hier en het wijst zich allemaal vanzelf wel en anders zijn we hier met heel vele die vast wel een antwoord voor je hebben. Liefs, Bibu !
Ik ben nog niet zwanger. (zie banner!) Ik zit nu in de derde ronde om zwanger te worden, dus ik ben nog niet zolang bezig. Ik ben al wel 1,5 jaar van de pil af, dus wat dat betreft ben ik al wel ontpilt! Liefs Hummel.