Hallo allemaal mijn naam is Kim en ben 30 jaar oud, ben een moeder met een dochter Sophie van 1 jaar. Vlak voor de geboorte van Sophie is mijn man komen te overlijden door een ongeval op zijn werk. Mijn hobby's zijn schrijven, reizen, tuinieren en fietsen. Over mijn hobby's schrijven doe ik pas zins 1 jaar en schrijf over dagelijkse problemen als alleenstaande moeder. Reizen deed ik veel met mijn man, we hebben ongeveer 60 % van de aardbol geweest en mooie herineringen aan. Tuinieren doe ik dagelijks het is een tuin aangelegd door mijn man en wil dit moois ook behouden voor Sophie. Dan fietsen tja elke dag want ik heb geen rijbewijs en het is gewoon gezond om stukjes te gaan fietsen. Meestal rij ik route's van ongeveer 30 km.
hoi welkom hier. wat moelijk allemaal zeg, zomaar ineens alleenstaande moeder zijn. respect voor jouw! wat vreselijk. wel fijn zo te lezen dat je lekker bezig bent met je leven. ook prettig dat je een mooie tuin hebt ook als herinnering ook voor sophie. sterkte!
Welkom!!.. Jeej wat erg dat je man is overleden Hoop dat je je draai een beetje kan vinden hier Groetjes