Hallo, ben al een tijdje aan het meekijken op deze site, maar heb nu besloten om maar 'ns 'actief' te worden. Mijn naam is Martina, ben 38 jaar en heb twee kids (meisje van 5 en jongetje van bijna 4), die beiden vlot verwekt werden. We zijn inmiddels al bijna 3 1/2 jaar bezig voor nummer 3; helaas twee miskramen gehad, de laatste in februari 2005, dus bijna 2 jaar geleden. Sinds de laatste miskraam 26 rondes gehad, tot nog toe zonder resultaat (helaas!). Als ik volgende week wéér ongesteld word (en daar ga ik maar van uit), start ik meteen met Gonal-F voor een IUI-procedure. Toch wel spannend, heb de spuiten al in huis... Zal dus ook wel veel te vinden zijn op het IUI-forum de komende tijd! Groetjes, Martina
Thanx meiden! 't Is altijd fijn om ergens welkom geheten te worden. Spannende tijden zijn aangebroken - m'n eerste IUI na bijna 2 jaar weer proberen zonder resultaat. Ben benieuwd hoe m'n lijf 't met die hormonen gaat doen allemaal. Ik hou jullie wel op de hoogte van mijn NOD volgende week! 8)