Hoi allemaal. Ook ik kom me even voorstellen hier. Ik ben inge en 24 zomertjes jong. Ben hier al even geleden terecht gekomen, en nu besloten me toch aan te melden. Hier even een korte geschiedenis: 4 jaar geleden tijdens relatie met ex er achter gekomen dat ik pcos bleek te hebben. Aan enige vorm van behandeling zijn we niet toe gekomen. Ex bleek minder serieus te zijn als dat hij zich 3 jaar bleek te hebben voorgedaan. Geen rede om bij de gyn verder te gaan. Het niet ongesteld worden vond ik niet erg(gedachte dat dit als gevolg had dat ik minder snel zwanger zou worden wel.) Tot anderhalf jaar geleden ik spontaan weer ongesteld werd. En nog regelmatig ook. De pil durfde ik niet meer te gebruiken omdat ik bang was dat het weer zou ontregelen. Met nieuwe vriendlief besloten voorlopig condoom te gebruiken en toch voorzichtig te zijn. Je weet immers maar nooit. Nu zo'n 3 maanden geleden besloten er toch voor te gaan en het eerst zonder hulp van gyn te doen. Cycles is nogsteeds regelmatig. Eerste 2 rondes nog niet raak.. Geen rare kwaaltjes 'ingebeeld' maar nu begin ik toch wel rare dingen te voele. Haha. We zullen zien... Mijn voorstel berichtje is wat langer geworden als gedacht haha.. Maar vond dit de bestr plek denk ik toch om binnen te vallen met mijn verhaal.. Liefs