Gisteren laatste pil; even voorstellen

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door Teresa, 30 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Teresa

Teresa Nieuw lid

30 mei 2011
    4
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal!

Gisteren heb ik in overleg met mijn vriend de laatste pil ingenomen. A.s. woensdag verwacht ik weer ongesteld te worden, en dan wordt het spannend voor ons, want dan gaan we proberen om zwanger te worden!

Even kort over mij; ik ben 28 jaar en heb zo'n beetje mijn hele leven geroepen dat ik ABSOLUUT niet aan kinderen wilde beginnen. Verschillende relaties gehad, variërend van een paar maanden tot 5 jaar en alles wat daar tussenin zit.

Na mijn laatste relatie had ik het even helemaal gehad met de mannen, echter na een paar avondjes stappen met collega's en veel sms'en met één specifieke collega, kwam ik er achter dat hij mijn "andere helft" is. Oftwel; The One.
    Zoals ik al eerder zei heb ik al een aantal relaties achter de rug, maar wat ik met hem heb, heb ik nooit eerder gehad. En toen we twee maanden samen waren wisten we het allebei 100% zeker; we wilden een kindje samen.
    Ik stond van mezelf te kijken, want ik wilde voor die tijd echt absoluut pertinent never nooit geen kinderen en mijn vriend idem dito, maar vanaf dat moment begonnen mijn eierstokken flinke drumsolo's te geven.
    Omdat we het allebei wel erg snel vonden om gelijk te beginnen, besloten we om nog even te wachten. Deze maand zijn we een half jaar samen en gisteren was het dan eindelijk zover; de laatste pil.
    We hebben al zoveel gedroomd en gefantaseerd samen, hebben in gedachten de kinderkamer al ingericht, hebben zelfs al de perfecte namen bedacht en ik moet mijn vriend zo nu en dan tegenhouden om te voorkomen dat hij niet een hele knuffel-afdeling van de speelgoedwinkel leegkoopt.

Maar goed, tot dusver (in het kort?) mijn verhaal.
    Ik ga nu eerste even rondsnuffelen om jullie verhalen en ervaringen te lezen.

Tot lezen's en schrijven's! ;)

2. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Wat een romantisch verhaal! :D
    Welkom hier, en succes met zwanger worden!

3. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    welkom:) en heel veel succes met zwanger worden

4. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Welkom!

5. suuuus

suuuus Actief lid

21 dec 2010
    244
    2
    18
    Welkom hier, je gaat een spannende tijd tegemoet als je stopt met de pil :) hopelijk hebben jullie snel een positieve test in handen, veel succes

6. 1steXmom

1steXmom Fanatiek lid

25 mei 2011
    1.534
    0
    36
    Friesland
    He hoi,

Toen ik jouw verhaal las, dacht ik even dat het over mij ging hahaha. Zit veel herkenbaars tussen!
    Ik zag je ook al in een onderwerp waar ik ook zit, dus we spreken elkaar vast nog wel:)

Zal mezelf ook ff voorstellen in dit onderwerp trouwens...

7. 2011Mamma

2011Mamma Fanatiek lid

4 nov 2009
    4.805
    96
    48
    Fulltime Mama en adviseur
    't gezellige Brabant
    Hoi Teresa,

Welkom!
    Wat een leuk verhaal :)
    Veel klusplezier ;) en ik hoop dat jullie wens snel in vervulling zal gaan!
    Heel veel lees/kletsplezier!

Groetjes, 2011Mamma

8. bloem26

bloem26 Actief lid

6 mrt 2011
    211
    0
    0
    welkom en succes met zwanger worden hoop dat jullie snel een positieve test in handen mogen krijgen.

9. Char1983

Char1983 Fanatiek lid

19 feb 2011
    3.447
    21
    38
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Mooi verhaal! Welkom hier! en heel veel succes met zwanger worden!!!

10. Rosemarie86

Rosemarie86 Bekend lid

8 apr 2011
    850
    0
    0
    leuk verhaal zeg! welkom!

Deel Deze Pagina