Ook even voorstellen

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door Elvina, 14 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elvina

Elvina Actief lid

14 jun 2011
    392
    0
    0
    Bij deze wil ik me ook even voorstellen :)

Ik ben 25 jaar en woon samen met mijn vriend. We hebben 3 katten en een paard en zoals het er nu naar uit ziet is er gezinsuitbreiding op komst ;)

Sinds een paar maanden is het bij mij ook gaan kriebelen. Veel van mijn collega's zijn zwanger of hebben net een kindje gekregen. Ik heb er nooit zoveel over nagedacht maar ineens was dat gevoel er, heel vreemd! M'n vriend was er nog niet aan toe maar gaf wel aan dat hij voor z'n 30e kinderen wil (hij is nu 28).

Afgelopen maand zijn we een weekendje weg geweest, dat was echt super! En van het 1 kwam het ander ;)

Na een week had ik al het gevoel dat het raak was, veel last van m'n borsten en buik en bij vlagen misselijk. Gister voor het eerst getest (ongeveer rond NOD, cyclus is niet heel regelmatig) en die liet een lichte lijn zien. Vandaag nog een test gedaan van een ander merk en nu was het echt overduidelijk positief. Heb wel al de hele dag raar gevoel in m'n buik alsof ik alsnog m'n menstruatie moet krijgen.. Maak me beetje zorgen.

Ik vind het echt superspannend! En doodeng! Vooral nu het nog zo pril is, dan kun je er ook niet echt met bekenden over praten. Dus vandaar m'n aanmelding op dit forum ;)

2. Hopesoon

Hopesoon Actief lid

23 mei 2011
    288
    0
    0
    Welkom! Hopelijk ben je zwanger!!!

3. 2011Mamma

2011Mamma Fanatiek lid

4 nov 2009
    4.805
    96
    48
    Fulltime Mama en adviseur
    't gezellige Brabant
    Hoi Elvina,

Welkom!
    Spannend zeg, zou wel mooi zijn als jullie wens zo snel in vervulling is gegaan.

En een positieve test lijkt me toch wel duidelijk dat je zwanger bent :) Anders doe je gewoon nog een testje!
    Dus ik zeg alvast gefeliciteerd!

Veel lees/kletsplezier!

Groetjes, 2011Mamma

4. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    welkom:)

5. Elvina

Elvina Actief lid

14 jun 2011
    392
    0
    0
    Bedankt voor de reacties! :)

6. belinda203

belinda203 Bekend lid

23 mrt 2008
    784
    0
    0
    verzorgende I.G.
    Odijk
    Spannend is dat he! Hoe is het nu met je??

7. Elvina

Elvina Actief lid

14 jun 2011
    392
    0
    0
    Goed hoor! Heb van de week wel een lichte bloeding gehad, dus hoop dat alles ok is. Voel me in ieder geval nog wel zwanger haha! Voornamelijk erg vermoeid maar dat komt wel goed ;)

Groetjes!

Deel Deze Pagina