Na 1 jaar mezelf ingeschreven als nieuw lid

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door marlies77, 20 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marlies77

marlies77 Lid

20 jun 2011
    27
    0
    0
    onderwijs
    Venlo
    Hoi,

Ik ben Marlies en zal proberen heel kort mijn situatie te schetsen.
    Het afgelopen jaar heb ik met grote regelmaat de diverse forumonderwerpen gelezen van anderen en op die manier antwoorden op al mijn vragen proberen te vinden.
    Ik heb verschillende malen op het punt gestaan mezelf aan te melden, maar was bang dat ik dan alleen nog maar meer op onze grote kinderwens zou gaan focussen......nu zit ik in de fase dat ik het forum aandurf omdat ik ook merk dat je op deze manier steun aan elkaar kunt hebben.

Mijn manneke en ik zijn nu ruim een jaar bezig om onze kinderwens in vervulling te laten gaan.
    Ik heb onstekingsreuma (Bechterev en Tietze). Met medicatie gaat het best goed, maar zonder is vaak erg pijnlijk. Nu mag je geen ontstekingsremmers nemen als je zwanger wilt worden / bent. Dus doe ik het al een tijd lang zonder. Op momenten zeer pijnlijk (helaas ook vaak te pijnlijk om te kunnen klussen) maar ik heb het er natuurlijk graag voor over.....al ga ik dit geen jaren volhouden.
    De gyn. kan tot op heden niets afwijkends vinden. Heb 1 mk gehad met 7wkn in maart. Heb nu vandaag weer een bloeding een week voor mij NOD gehad, mogelijk weer het voorteken van een miskraam?

We blijven positief....al valt dat niet altijd mee.

Hartelijke groetjes,
    Marlies

2. Dana

Dana Niet meer actief

welkom, hopelijk ben je snel zwanger, lijkt me heel zwaar om zoveel pijn te moeten hebben om zwanger te kunnen raken.

3. hekate

hekate Actief lid

3 jun 2011
    103
    0
    0
    gastouder
    groningen
    welkom hier en ik hoop dat je snel zwanger mag worden.. en idd wat heftig zeg dat je zoveel pijn moet hebben voor iets wat juist prettig moet zijn .. lijkt mij erg lastig en daarvoor krijg je mijn volle respect:D

Deel Deze Pagina