He meiden, Ik ben 27 en woon gezellig samen met mijn vriend en kat........Tot gisterochtend dachten we dat ik 7 weken zwanger zou zijn. Gistermiddag bloedverlies en vanmorgen in het ziekenhuis was er helaas niets meer te zien op de echo......Tranendal hier in huis......het is niet voor niets fout gegaan denk ik maar....het was blijkbaar niet gezond.... Bloedverlies gister was dus gewoon weer de eerste dag van mijn menstruatie....we gaan er meteen weer voor......Ben wel blij met deze site, zo zie je maar dat je niet alleen bent.....
Wat naar voor je! Maar welkom op de site, hier kun je aan iedereen je hart luchten. Hopelijk lukt het snel weer voor je wondertje! groetjes Mensi.
Hoi wat naar voor je, praat maar lekker mee met ons en wees van harte welkom he! VEEL STERKTE jennie72
Potverdikkie meis, wat een naar nieuws. Neem je tijd om het te verwerken! Van harte welkom hier hoor.
Hallo, Zal me ff voorstellen ik ben angelique en ben net een maand gestopt met de pil. Ik was een beetje opzoek naar allerlei info om zwanger te kunnen worden. En deze site sprak me erg aan. Ik heb al een dochter van 4 Groetjes
LinB welkom! En sterkte met je verlies! Angelique79: Jij ook welkom meid! Je kan beter zelf even een topic openen denk ik, anders lopen die van LinB en jou door elkaar heen. Groetjes Miep
Welkom op het forum, erg meid maar gelukkig kun je nu weer de nieuwe ronde in. Ik hoop dat snel raak mag zijn.