Wat een leuke site, ik ben nieuw!

Discussion in 'Even voorstellen' started by Jufaman81, Aug 17, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Jufaman81

Jufaman81 Fanatiek lid

Aug 17, 2011
    2,098
    0
    0
    Leerkracht
    Noord-Brabant
    Hoi allemaal,

Ik ben 30 jaar en vanaf januari ben ik gestopt met de pil. Dat is nu al ruim een half jaar geleden. Aan de ene kant weet ik dat ik me niet druk moet maken (want dan word je niet zwanger denk ik), maar aan de andere kant wil ik zo graag zwanger worden!!

Ik heb wel 17 jaar aan de pil gezeten, maar na 2 maanden te zijn gestopt had ik al een normale cyclus van 26 dagen. Totdat ik in maart naar de dokter moest voor een uitstrijkje (voor baarmoederhalskanker, vanaf je 30ste, iedere 5 jaar). Daarna duurde het weer 2 maanden voordat ik mijn normale cyclus van 26 dagen had. Ik baalde er flink van!! Gelukkig dat nu alles weer normaal is.

Ik praat er veel over met mijn vriend en met sommige vriendinnen die het weten. Ik wilde het eigenlijk aan niemand vertellen, maar er zijn zoveel bekenden zwanger om me heen, dat ik het niet voor me kon houden. Het houdt me gewoon heel veel bezig op dit moment!!

Het is fijn om hier informatie te lezen en te weten dat ik niet de enige ben. Ik kan me in veel van jullie verhalen inleven...

Groetjes van jufaman81

2. lautje1980

lautje1980 Actief lid

May 2, 2011
    485
    0
    0
    begeleidster zintuigelijk + verstandelijk gehandic
    hoorn
    nou ik zal je vertellen ik heb ook heel lang aan de pil gezeten. geloof ook 17jaar. maar bij mij duurde normale cyclus bijna 1 jaar en toen ineens of naja ineens maar buiten verwachting om zwanger. menstruatie bleef weg ik dacht alleen maar van ooh hebben we t weer. eerst normaal toen even rommelig toen weer normaal en toen ineens weg. dus wilde langs huisarts gaan. toen toch eerst maar test gedaan en ja hoor positief. kon t niet geloven.

ik was er niet mee bezig. wilde al wel heel lang zwanger worden maar dacht van t is voor mij niet weggelegd. en dan toch ....

dus meid niet teveel er over denken maar wel zo gezond mogelijk leven. en lekker doen waar je zin in hebt.

ook ik vind zp een heel leuke site. ben via vriendin terecht gekomen
    hier is duidelijk verschillende topics en ook deskundig advies.!

3. avon

avon Fanatiek lid

Apr 6, 2010
    1,177
    0
    0
    verpleegkundige
    Regio Groningen
    Welkom op het forum!!

Hier ook lang aan de pil geweest (20 jaar) voor ik stopte. half dec 2009 gestopt met de pil en in febr 2010 was ik zwanger. Dus het zegt niets.
    Het is moeilijk als je heel graag een kindje wil om er niet mee bezig te zijn, en dat mag gerust ik hoop wel dat het niet je hele dag beheerst maar goe ik weet het is makkelijk praten voor mij:)
    Ik hoop dat het snel raak is voor je!!

4. gimena

gimena Niet meer actief

welkom op ZP

5. Jufaman81

Jufaman81 Fanatiek lid

Aug 17, 2011
    2,098
    0
    0
    Leerkracht
    Noord-Brabant
    Wat een leuke reacties meteen meiden!!! Dat doet me goed.

Ben benieuwd naar andermans verhalen, dus ik ga nog lekker even op het forum rondsnuffelen!!

Hoop jullie snel goed nieuws te brengen....

Iedereen veel succes gewenst! Groetjes

6. ella27

ella27 VIP lid

Jan 22, 2010
    13,977
    1
    0
    welkom op het forum!!

Share This Page