Wat kun je het beste doen direct na het vrijen?

Discussion in 'Zwanger worden' started by Jufaman81, Aug 18, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Jufaman81

Jufaman81 Fanatiek lid

Aug 17, 2011
    2,098
    0
    0
    Leerkracht
    Noord-Brabant
    Hallo dames,

Wat kun je het beste doen direct na het vrijen om de kans om zwanger te worden te vergroten?

Ik snap dat ik niet direct na het toilet moet gaan, zoals ik vroeger wel deed. Kan ik wel later naar het toilet gaan of als we toch gelijk gaan slapen alles er gewoon in laten zitten (of wordt het dan een plakzooitje??)? Moeten mijn vriend en ik nog even 'in elkaar' blijven liggen? Je hoort ook wel eens verhalen over dat je je benen omhoog zou moeten doen.

Graag wil ik weten wat jullie ervaringen zijn.

Groetjes jufaman81

2. ladyjade

ladyjade Actief lid

Jun 24, 2011
    199
    0
    0
    ik denk zowiezo ff rustig aan doen, niet meteen recht springen, maar een 10 min. blijven liggen, naar het schijnt is 'benen omhoog' een fabeltje. Dat is wat ik doe, maar dan denk ik ook, zoveel mensen worden ongewenst zwanger, dus veel rol zal dat allemaal wel niet spelen zeker? blijven in elkaar liggen etc. gewoon ff rustig, dat probeer ik nu ook.

3. gekko

gekko VIP lid

Oct 11, 2010
    10,962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het allerbeste is plezier maken.... :D En er niet teveel bij nadenken
    en als je het s'avonds doet.. gewoon blijven liggen... Dat plakzooitje valt naar mijn ervaring eigenlijk vaak wel mee.....

4. ladyjade

ladyjade Actief lid

Jun 24, 2011
    199
    0
    0
    ja absoluut, was ik vergeten te zeggen! plezier maken, ervan genieten en niet te veel bij nadenken, als is dit vaak gemakkelijker gezegd dan gedaan é i know. :D
    Have fun!!!!

5. Tara84

Tara84 Fanatiek lid

Apr 10, 2011
    3,878
    0
    36
    idd gewoon even tien minuutjes blijven liggen en dan naar de wc gaan. Benen omhoog schijnt inderdaad een fabeltje te zijn.

6. Jufaman81

Jufaman81 Fanatiek lid

Aug 17, 2011
    2,098
    0
    0
    Leerkracht
    Noord-Brabant
    Dank jullie wel voor de reacties meiden!

En natuurlijk beleef ik er veel plezier aan...:D Dat is het allerbelangrijkste!
    Het moet geen verplicht nummertje worden. En gelukkig werkt dat zo bij ons niet! We klussen wanneer we er zin in hebben. Nog niet echt gericht. Ik weet wel wanneer ongeveer mijn eisprong is.

Hebben jullie ervaringen met die vruchtbaarheidscalculator??
    Anders kunnen we misschien gericht gaan klussen...

Groetjes!!

7. Tara84

Tara84 Fanatiek lid

Apr 10, 2011
    3,878
    0
    36
    Enige advies over die calculator.... ga daar nooit vanuit!! Iedere vrouw en iedere cyclus is weer anders. Wil je zeker weten wanneer je ei is, dan kun je een keer ovulatietestjes gaan gebruiken.

8. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

Mar 29, 2011
    4,322
    0
    36
    Fulltime huismama :D.
    Overijssel.
    Gewoon even lekker rustig blijven liggen nagenieten! Ik geloof niet zo in het verhaal dat je met de benen omhoog moet gaan liggen of een kussentje onder je kont. Dat heb ik ook nooit gedaan en ben inmiddels voor de 3e keer zwanger..

9. suus1983

suus1983 VIP lid

Oct 10, 2006
    50,513
    36,473
    113
    Ik ben altijd direct gaan plassen (minder kans op een blaasontsteking) en was van de oudste de 1e ronde en van de jongste de 2e ronde zwanger. Die zaadjes komen er wel hoor (althans niet niet doordat je gaat plassen).

Share This Page