Hallo allemaal, Even netjes voorstellen, Ik ben Bianca, 31 jaar. Op mijn 16 ben ik begonnen met de pil. toen ik 27 was wilde ik voor het echie gaan met mijn toemalige partner. Helaas werd de realtie verbroken. Ik heb toen een maand of 6 a 7 geen pil gebruik en ben weer begonnen. Toen ik in december van dat jaar ging verhuizen en verbouwen vergat ik de pil en ben ik weer gestopt. Een groot jaar later ben ik toen toch weer beginnen wegens nieuwe partner. Nu we twee haar verder zijn en een jaar samen wonen hebben we in december besloten om voor een kindje te gaan. Nu is het 24 januari heb ik netjes na 26 dagen mijn 1ste ciclus gehad en zit dus in mijn tweede " probeer" maand. ( hoewel december niet echt telt, want dat was voor mij meer een " schoonmaak " maand voor binnen). Ik schrijf dit heel uitgebreidt omdat ik met veel vragen zit. Ik hoop hier veel antwoorden/steun en onder steunen te geven en te vinden. Liefs Bianca
Welkom en hopelijk krijg je de antwoorden die je zoekt en mogen jullie snel een wondertje verwachten.