Hoi mama's, bijna-mama's en wensmama's! Ik ben 28 jaar en woon ruim 2 jaar samen met mijn vriend. Ik ben op 9 augustus gestopt met de Nuvaring en probeer deze maand zo'n beetje mijn cyclus te ontdekken mbv ovulatietesten en temperaturen. Vanaf mijn volgende cyclus willen we dan graag aan ons eigen wondertje gaan knutselen id hoop dat die zich heel snel aandient . Spannende tijd dus! Ik wens iedereen hier heel veel succes met zwanger worden en ik klets vanaf nu lekker mee . Liefs! PS: Nu dag 19 van m'n cyclus en nog geen ei gevonden.. Maar wat nt is, kan nog komen .
welkom ! ik hoop dat je alle antwoorden op ja vragen hier kan vinden en dat je hier een mooie tijd mag beleven ik hoop en duim dat het snel raak mag zijn voor jullie groetjes en liefs
Dankjewel mamavanAmarylli!! Mooie naam trouwens, Amarylli . En een tweede onderweg zie ik, van harte gefeliciteerd!!
Hoi Beebiewens, Welkom! Veel klusplezier Hoop dat jullie wens snel in vervulling mag gaan! Veel lees- kletsplezier! Groetjes, 2011Mamma
Veel plezier hier op het forum!! Lees, leer en deel alles wat je dwars zit!! Ik vind de sfeer hier erg prettig! Succes... Grts jufaman
@ Miranda: Ging je net uitleggen hoe de banner moest, maar zo te zien heb je het inmiddels gevonden ! Succes met klussen !
dank je wel eigenlijk is het Amaryllis maar ben de s vergeten hihi jha tweede onderweg men meid zal straks 14maand zijn als er een broertje of zusje bijkomt