ook ik wil me even voorstellen

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door Krullebos, 1 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Krullebos

Krullebos Actief lid

31 aug 2011
    334
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    noord nederland
    Sinds december 2010 gestopt met de pil, maar toen zaten we in een verhuizing. Dus de eerste maanden niet echt 'geklust' (zoals dat hier genoemd word, ik vind het een rot woord) op het moment dat het moest.

Nou is dat bij mij zowiezo erg lastig, want ik heb een erg onregelmatige cyclus. (wat van het ontpillen kan komen, maar voordat ik aan de pil begon had ik dit ook al) Daar komt ook nog bij dat ik erg onregelmatig werk en zelfs niet elke nacht thuis ben.

Verder zie ik nooit vruchtbaar slijm en voel ik mijn ei ook nooit.

De laaste 3 maanden zijn we wat gerichter bezig, dat wil zeggen we 'klussen' vaker op de gok... Gister maar ovulatie testen besteld via internet, ze zullen tussen vandaag en een paar dagen wel in de bus liggen. Ben erg benieuwd. Zit op dit moment op dag 17 van mn cyclus, dus meteen maar gebruiken. Aan de afgelopen maanden te zien ben ik daar nog niet te laat mee....

Al met al heb ik het idee dat we nog een lange weg te gaan hebben...

Jullie ook allemaal veel geluk!!!

2. Jufaman81

Jufaman81 Fanatiek lid

17 aug 2011
    2.098
    0
    0
    Leerkracht
    Noord-Brabant
    Hey krullebos,

Ik ben 30 jaar en sinds januari gestopt met de pil. Wij gaan ook voor ons eerste kindje.

Hetzelfde als jij een aantal maanden gewoon 'geklust' wanneer we zin hadden. Ik heb gisteren de ovutesten binnen gehad. Ik ga komend weekend beginnen met testen... Ben ook erg benieuwd hoe dat gaat verlopen. En natuurlijk ook naar jouw ervaringen!!?

Ik heb wel een supercyclus van 26 dagen. En dat al vanaf januari! Dat is wel fijn zo regelmatig!

Heel veel plezier op het forum. Ik leer er veel van...
    Succes met zwanger worden!

Grts jufaman

3. Krullebos

Krullebos Actief lid

31 aug 2011
    334
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    noord nederland
    Hoi Jufaman81,

Ow wat heerlijk om zo'n regelmatige cyclus te hebben!!! Hoop voor je dat je snel zwanger bent! Sinds ik die testen in huis heb, wil ik ook van dat 'gedoe' af zijn en is het ineens een stuk minder vrijblijvend (leuk woord) om te vrijen. :)

4. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    welkom:)

Deel Deze Pagina