Hoi, Ik ben Paddy. Ik kom al een tijdje op deze site om ervaringen van anderen te lezen. Maar nu mijzelf toch maar geregistreerd. Ik ben sinds februari gestopt met de pil, maar helaas nog niet zwanger. Nu weet ik wel dat dit niet abnormaal is. Maar in mijn omgeving zijn er aardig wat mensen snel zwanger geworden. Volgens hen was het in 1x raak en tja waar je mee omgaat wordt je door besmet. Maar helaas gaat dat in dit geval niet op . Vorige week dacht ik dat ik zwanger zou zijn. Ik had toch wel bepaalde symptomen, zoals moe, ietwat misselijk, opgeblazen gevoel, krampjes. Maarja zoals ik veelal lees kan je jezelf voor de gek houden en natuurlijk kunnen dit soort symptomen ook om andere redenen zijn. Ik had in ieder geval nooit verwacht dat elke keer dat je toch weer ongesteld wordt zo teleurgesteld zou voelen. Ik heb vroeger nooit echt een kinderwens gehad. Maar sinds ik mijn huidige vriend heb ontmoet (we zijn nu ruim 2 jaar samen) wil ik toch wel erg graag een gezinnetje. Gelukkig wil mijn vriend dat ook. Het bezig zijn met zwanger worden bazuin je nog niet overal rond. Alleen mijn vriend en een vriendin van mij weten dit. Dus ik hoop toch op dit forum de blijdschap, teleurstelling en de hoop te kunnen uiten en openlijk ervaringen te kunnen delen met anderen die in het zelfde schuitje zitten. Soms wil ik het zo graag kwijt dat ik bang ben het mijn ouders en/of collega's te vertellen.
Hoi Paddysam, Ik herken me wel in jouw verhaal. Ik ben sinds januari gestopt met de pil en ook nog niet zwanger, terwijl meiden om me heen 1-voor-1 zwanger lijken te raken. Ook ik heb niet altijd een kinderwens gehad, maar sinds ik mijn huidige vriend ken wel! Ik zit nu een maand op het forum en ik merk dat ik veel leer van andermans verhalen. Maar ook dat ik vragen kan stellen... En dat ik het kan delen met anderen buiten mijn vriend! Mijn ervaring hier op het forum is erg prettig! Ik hoop dat jij er ook veel aan heb. Succes met zwanger worden! Grts jufaman