Ik ben Miertje

Discussion in 'Even voorstellen' started by Miertje72, Jan 30, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Miertje72

Miertje72 Lid

Jan 21, 2007
    15
    0
    0
    Hallo allemaal,

Ik ben sinds een dikke week lid van deze club, voorlopig kom ik er nog stiekem op als iedereen op bed ligt.
    De oudsten zijn 16 en 14 dus die beginnen al iets te vermoeden, maar een zwangerschap duurd lang genoeg dus ik wil het niet te snel vertellen.

Helemaal onverwachts bleek ik zwanger!
    Onbezorgd is het helaas niet. Ons zoontje van bijna zes heeft sinds oktober vorig jaar de diagnose leukemie.
    Dat brengt veel zorgen met zich mee.
    Ik vind het ook lastig om écht blij te zijn, want hoe dan ook blijft het bijzonder. Maar mijn vriend is bang dat het op het moment dat de bevalling begint dat Roël dan juist in het ziekenhuis (heel slecht) ligt.
    En hij wil ook niet de indruk geven 'ik trouwens ook niet' dat we een ziek kind inruilen voor een gezond kind.
    Dat is het ook niet, maar er is wel een angst dat de omgeving (ouders) dat oordeel zullen hebben.

Toch vind ik het heel bijzonder dat dit kindje zich juist nu aankondigd. Dat moet een reden hebben. En we zullen veel van dit kindje leren.

Heb eerder wel ergens gereageerd maar kan de lijntjes niet meer vinden.
    Sorry daarvoor, mocht iemand er een vraag onder gezet hebben.

De komende tijd zal ik dus nog stiekempjes op dit forum aanwezig zijn, en niet heel frequent aangezien ik bloedmisselijk en erg moe ben.

Groeten, Miertje
    Dit is trouwens ons zevende kindje!
    j 16, j 14, m 7, j 5, j, 4, j 1

2. mannie26

mannie26 Bekend lid

Dec 13, 2006
    514
    0
    0
    Apeldoorn
    erlkom rn grfrliciteert met je zwangerschap

3. usMommy

usMommy Fanatiek lid

Jan 11, 2007
    1,273
    1
    0
    Herndon VA USA
    Welkom Gefeliciteerd met de zwangerschap en heel veel sterkte in deze moeilijke maar ook mooie tijd.

4. Sann

Sann VIP lid

Jan 27, 2007
    16,307
    2
    38
    Brabant
    Welkom. Ik wens je heel veel sterkte met alles!

5. Niet meer actief

Welkom..

Gefeliciteerd met je zwangerschap, maar ook heel veel sterkte voor de komende tijd

Share This Page