Hoi allemaal, Wat fantastisch dat ik dit berichtje nu kan plaatsen. Het is allemaal nog nieuw voor mij, dus ik weet niet of het goed werkt. Gewoon proberen dus.... Wij zijn zwanger (pril nog) Dit is onze 6e week. Vandaag is "moeders voor moeders" langsgeweest. Nogmaals een test gedaan. Nou, duidelijker kon haast niet! Mijn vriend en ik mogen ons gelukkig prijzen dat het in één keer raak was. Ongelooflijk, maar waar. Het is nog zo onbevattelijk. Over 8 maanden (als alles goed blijft gaan) zijn we niet meer met zijn tweeën na zo'n 13 jaar samenzijn. Een kroon op onze relatie. Wat zijn we toch nieuwsgierig. Ik wilde iedereen het allerbeste wensen. Een heerlijke zwangerschap met niet te veel kwaaltjes... Voor iedereen die zwanger probeert te raken: heel veel succes, liefde en gezondheid (vruchtbaarheid) toegewenst. Groetjes Julia
Wat goed dat het in 1x is gelukt Ik ben van plan om pas in April met de pil te gaan stoppen, Maar hoop zeker dat het in 1x lukt Nog gefeliciteerd met deze mooie zwangerschap!