Hallo Allemaal, Ik zal me ff netjes voorstellen. Mijn naam is Chantal ben 24 jaar, ben verloofd met Jos 28 jaar. Ik heb uit een eerdere relatie een zoon van 7,6 jaar en samen met Jos een 2-ling van 2,5 jaar. Ik woon nu ruim 4 jaar in het mooie diepe zuiden en het bevalt me prima al kreeg ik 1 miljoen ga nog niet terug naar Arnhem. Als er vragen zijn stel die dan gerust, ik zal proberen om ze zo goed mogelijk te beantwoorden. Groetjes, Chantal
Hallo Chantal, Ten allereerst welkom! Ben je ook bezig met het proberen van zwanger te raken? Of leek je dit gewoon een leuke site? Groetjes.
Hallo Couple, bedankt voor je welkom! Op dit moment zijn we niet bezig voor een brusje. Ik hoorde van een vriendin dat er best veel mensen waren die een 2-ling verwachten/net hebben gekregen die soms best wel wat tips en zo konden gebruiken ook de ervaringen enzo dus vandaar dat ik hier kom kijken. Groetjes, Chantal
graag gedaan hihihihi, ze zijn hier niet zo heel welkomerig heb ik gemerkt, ik heb iets van 5 reactie's hahaha.maar ja beter iets dan niets zeggen ze he hihihi
Oh haha idd ieder welkom is leuk meegenomen. Bij mij op het Forum heetten ze elkaar allemaal welkom en dat is wel fijn.
Bij een andere forum waar je nog meer zit? ja dat is altijd leuk als iedereen mekaar even welkom komt heten he hihi
Ik heb die forum samen met een vriendin opgezet 2 weken geleden. Het is ook niet zo druk als hier hihi en wat meer overzichtelijker. Idd is het erg leuk als ze elkaar welkom heetten
Hallo Couple, Veel werk ja en nee (klinkt erg dubbel niet). De mannen zitten nu in een peuterpuberteit dus echte handenbindertjes. Groetjes, Chantal
Welkom hier. Ik woon sinds 4 jaar ook in het zuiden, in brabant. Daarvoor een tijd in Rotterdam en de 24 jaar daarvoor in Apeldoorn. Arnhem is me dus erg bekend. Moest wel lachen on je kreet over het niet terug willen. Ik heb het juist andersom. zou diep in mijn ahrt best terug willen. Mis de bossen hier. Veel plezier hier op de site! Groetjes, Sandra
Hallo Sann, Bedankt voor je welkom! Ja dat mis ik hier ook wel hoor maar hier is het ook erg mooi Kijk bv naar Valkenburg (L), Vaals, drielanden punt. Weet je waarom ik ook niet terug zou willen zodat me mams niet iedere dag op stoep staan hihi Nee ik heb het hier prima naar mijn zin echt waar. En weet je ik kom nog geregelt in Arnhem he hihi. Groetjes, Chantal
Hallo Sonnie, Bedankt voor je welkom! Wat een super leuke foto zeg heb je onder je naam. Groetjes, Chantal