Hallo Iedereen, Het lijkt me netjes om me even voor te stellen.. Ik ben Vlammetje (nou ja niet me echte naam En ben 27 jaar jong. Helaas heb ik een ongeneselijkze ziekte Taaislijmziekte.. Ben getrouwd met een hele lieve man en woon al 10 jaar samen. We hebben een geweldig leventje.. Een gezond zoontje op de wereld gebracht.. Via iui omdat ik helaas niet op de normale manier zwanger kan raken.. Nu kriebelt het bij ons toch voor 1 kindje er bij..Zodat ons zoontje straks een broertje of zusje heeft. Ik heb 5 okt een afspraak bij de internist die geeft dan groenlicht en mag ik een afspraak maken bij de arts om het traject iui te doen.. Ik weet dat sommige zouden zeggen je moet het lot niet tarten.. Maar we hebben thuis begleiding en al.. En tja het voelt nog niet compleet begrijp me niet verkeerd ik ben ziels gelukkig met me boefje en zou niet anders willen! maar ik gun hem nog 1 broertje of zusje (daarna is het stop bij mij dan geven de arsten geen groen ligt meer en vind het zelf ook wel genoeg Nu al best wel lang met de pil gestopt maar nog steeds niet ongeseteld geweest.. Dus help.. Ook weet ik niet persies hoe ik moet gaat tellen zo dat ik weet wanneer het eitje gaat vallen (ik ben niet goed in rekenen) groetjes heb je vragen mag je me altijd mailen. )
Welkom! Succes meid, hoop dat 't jullie snel lukt om een brusje te krijgen voor jullie zoontje! Wanneer het eitje gaat vallen ligt een beetje aan de lengte van je cyclus. Doorgaans kan je de lengte van je cyclus verminderen met 14 dagen. Rond de dag die je dan uitkomt, heb je normaal gezien je eisprong. Succes!