Hallo!

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door Suuzzepluus, 30 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Suuzzepluus

30 sep 2011
    14
    0
    0
    Rotterdam
    Hallo iedereen!

Ik ben Suzanne en ben 27 jaar oud en woon in Rotterdam. Ik ben getrouwd met een hele lieve man en we hebben een kinderwens, maar dat is logisch als ik me aanmeld bij dit forum ;)

Mijn man en ik zijn nu 10 jaar bij elkaar. Het onderwerp baby’s is al meerdere keren ter sprake gekomen tijdens onze relatie, maar geen serieuze overwegingen gehad om te stoppen met de pil. We waren er nog niet aan toe, aangezien we nog graag van elkaar wilden genieten en daarbij gingen we nog regelmatig op stap.

Daarbij kwam dat ik 3 jaar terug de diagnose ADD kreeg. Toen zat ik even in een achtbaan van gevoelens. Ergens was er een opluchting en bevestiging, want alle puzzelstukjes vielen op hun plek (terugkijkend op mijn leven). Aan de andere kant was het erg confronterend en heb ik het er best moeilijk mee gehad. Ik heb toen medicatie voorgeschreven gekregen en daarbij word afgeraden om te gebruiken als je zwanger wilt worden. Ik heb d.m.v. deze medicatie veel over mijzelf, mijn denkwijze en gedrag geleerd. Ook werd mijn impulsiviteit en piekeren over alles gedempt en dat was erg prettig! Ik kan ook beter relativeren :D

Aangezien we zwanger proberen te worden ben ik met de medicatie gestopt. Het is niet altijd even makkelijk, maar ik heb het er zeker voor over! 3 maanden terug ben ik gestopt met de pil :D

Het is spannend en natuurlijk erg leuk, maar soms ook wel moeilijk! Maar dat bewaar ik voor een ander topic, anders word mijn voorstel verhaal een beetje lang ;)

Groetjes Suzanne

2. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    welkom op het forum en succes met zwanger worden !

3. Suuzzepluus

30 sep 2011
    14
    0
    0
    Rotterdam
    Dank je wel :D

Deel Deze Pagina