Hallo lieve dames. Mijn naam is Esther. Ik heb mij destijds (lees 2006) al lid gemaakt van dit forum. Ik was toen nog met mijn inmiddels ex-man en was erg druk met zwanger worden. Van de ene kant ben ik heel gelukkig dat het toen niet lukte want we zijn op een hele hele hele nare manier uit elkaar gegaan en dan zit je kindje er toch tussen in. Ik ben toen een hele tijd gestopt hier op het forum (ik schrijf dan wel niet veel, maar ik vind de gedeelde informatie altijd heel leerzaam, buiten dat gaan ze hier met respect met elkaar om!!) Nu zoveel jaren later ben ik onwijs gelukkig met mijn huidige vriend en we hebben inmiddels een zoontje van 18 maanden. En goed ons best aan het doen voor een broertje of zusje voor de kleine boef. Nou, dit ben ik dus......ik ben nog steeds geen goede schrijver, maar ik ga toch proberen om zo links en rechts meer van me te laten zien.... Ik hoop dat iedereen een geweldig mooie zwangerschap mag hebben!!!!! Dikke kus van Esther
Hey, Welkom! Proficiat met jullie kleine boef! Succes!! Enne, goed dat je nu onwijs gelukkig bent; is voornaamste. Vriendin van me zei me ooit toen ik uit een slechte relatie kwam en mijn huidige vriend tegenkwam, dat ik het voordeel van die slechte relatie moest zien. Daardoor zag ik namelijk extra hoe goed mijn relatie nu wel niet is. En yep, ook ik ben onwijs gelukkig! Nu nog een klein wondertje....
Dank jullie wel voor de lieve reacties!!! Ik ben ook blij dat ik weer het forum gevonden heb. @Moontje, gefeliciteerd met je zwangerschap!! @Fieneke, precies zoals je zegt. Je kunt het nu allemaal veel meer waarderen. Jij hopelijk zeeeeeeeeeer binnenkort op roze!!!!!! xxx
Scheelt, ik kan je toch niet zien......nou ik kom je hopelijk wel in het gewone forum ergens tegen. knuffel