Hallo, Ik zal mij even voorstellen. Ik ben nu 25 jaar en we gaan ervoor Ik ben op 20 oktober gestopt met de pil en zou het leuk vinden om met mensen in gesprek te raken die hier iets meer ervaring mee hebben. We zijn vrij onbekend met wat ons te wachten staat Mijn ontrekkingsbloeding duurt meestal zo'n vijf dagen. Kan je vrij snel daarna al een eisprong krijgen? aangezien ik hele licht rose afscheiding had? Ik wil het best mijn beste vriendin vragen, maar vind het veel leuker om ooit een blijde boodschap te brengen ik had namelijk afgelopen donderdag al licht rose afscheiding. zondag erge buikkrampen,vandaag misselijk en nu eigenlijk alles wel weer goed. Vind iemand het leuk om lekker met mij te kletsen? zodat ik het een beetje kan delen met iemand? Geen verstand of dit bij ontpillen hoort. Moet namelijk nog afwachten wat mijn cyclus is, ben 10 jaar aan de pil geweest.
hey hey spannend he.. nou ontpillen wil niet altijd zeggen dat het bij iedereen moet zeg maar ik was meteen de 1e ronde zwanger.. dus tja dat wil niet altijd zeggen.. veel succes...
Hoi, Als je wil kun je mee kletsen op t forum (zie link onderaan) Hier zitten meer meiden die net gestopt zijn met de pil. Verder is in het algemeen de eisprong ong.14 dagen na je eerste menstruatiedag. Maar t kan altijd verschillen per pers. Groetjes Sjasje http://www.zwangerschapspagina.nl/zwanger-worden-clubs/301926-zwanger-willen-worden-laatste-kwartaal-2011-a-55.html#post11264656