Ik wil me ook even voorstellen, Ik ben Marjolein en woon in Sprang Capelle, Ik zit sinds afgelopen februari bij het forum, heb er alleen toen een reactie opgezet omdat ik boos en verdrietig was op bepaalde media. 27 februari is ons zoontje Milow Gorka overleden door een tragisch ongeval, dit heeft zo goed als alle kranten, radio en tv zenders gehaald, onder het mom, dat hij waarschijnlijk om het leven gebracht zou zijn door zijn vader omdat er relationele problemen zouden zijn, waar natuurlijk niets van waar is. Nu ben ik weer 15 weken zwanger en mag iedereen weten dat Milow een broertje of zusje krijgt, waar we heel blij mee zijn, dus heb ik besloten om meer mee het forum te gaan doen. Ik wil iedereen heel veel geluk toewensen met de zwangerschap en wat daarna voor moois komt natuurlijk Groetjes Marjolein
Nou meis, welkom terug!!!! Dat maak je (gelukkig) ook niet elke dag mee zo'n verhaal. Ik hoop dat je een prachtige zwangerschap hebt en er een heel mooi, lief kindje bij krijgt!! xxx
Heb je verhaal gelezen... Toen mijn zusje overleed door een verkeersongeval heeft er ook in de krant gestaan dat mijn vader haar had overreden, terwijl dit absoluut niet het geval was. Schandalig gewoon.. Anyway, heel erg gefeliciteerd met jullie zwangerschap, we zijn bijna even ver.. Dikke knuf!
Welkom terug en gefelciteerd met je zwangerschap! En nog heel veel sterkte met het verlies van Milow.
Hey moontje, ook heftig zeg, ik snap dniet waar de kranten het lef vandaan halen om zomaar iets te schrijven! Jij ook gefeliciteerd met je zwangerschap groetjes Marjolein
Hey Daffyduck, bedankt voor je felicitatie, kan ik jou ook gelijk felicteren, maak er een mooie trouwdag van,idd een mooie nieuwe start dan! groetjes marjolein
beste Marjolein, heel erg gefeliciteerd met je zwangerschap! en wat een enorm heftig verhaal zeg.. nog heel veel sterkte met het verlies van je zoontje ik wens je veel geluk en gezondheid in de zwangerschap toe!
Marjolein, Gefeliciteerd met je zwangerschap. Ik hoop dat je ondanks al het verdriet kunt genieten van het tweede wonder in je buik. Een dikke knuffel, Soekie