Hallo allemaal, Ik kwam er achter dat ik me hier nog niet had voorgesteld!! Dus bij deze.... Ik ben Jacqueline, 31 jaar, moeder van 2 meiden (Chelsey, bijna 6 en Brooklynn net 4). Momenteel zwanger van mijn 3e kindje, nu 6 weken en een dag. Allemaal heel spannend weer, vooralvoor mijn vriend (bijna man, we trouwen over 3 weken) want voor hem is het de eerste. Hij maakt mijn meiden al 2 jaar mee en houdt heel van ze, het peuter en kleuter tijdperk kent ie heel goed ondertussen.... Nu gaat ie kennis maken met de baby en dreumes tijd! Voor mij is het natuurlijk ook weer opnieuw reuze spannend allemaal. Heb voor het eerst onwijs last van allerlei kwaaltjes. Dat had ik bij mijn meiden dus helemaal niet, ja een beetje sneller moe enzo. Maar ik klaag verder niet hoor, heb het er uiteraard allemaal voor over. Mijn buik groeit al goed, ik krijg continu de vraag of het er geen 2 zijn hahaha! We zullen zien, 7 december eerste afspraak bij de VK en ze willen diezelfde week ook nog een echo maken.
Welkom, gefeliciteerd met je zwangerschap Ook gefeliciteerd met jullie voorgenomen huwelijk, ga er maar van genieten. De dag gaat zo snel