Hoi,ik ben ramona en ben 21. en woon samen met mijn vriend erwin in groenlo. ben een half jaar geleden gestopt met de pil en hoop dat ik snel zwanger ben....lijkt me zo leuk een kleintje.
Hoi ramona85 Welkom hier en heeeel veel leesplezier en suc6 met het zwanger worden Liefs Tijgertje23 Laat 2007 een heel goed vruchtbaar jaar worden voor ons allemaal!
jammer,ben weer ong geworden... had zo verwacht dat het een keer raak is. ma ja jammer,volgende keer beter
hoi,komt er nog iemand bij ons uit de buurt? wij wonen in groenlo!wie kan onze vragen beantwoorden?wanneer kun je het beste doen s'morgens/middag/avond?alvast bedankt
hoi...ik ben nu 3 dagen overtijd en heb gisteren een test gedaan maar helaas negatief... wij kan mij vertellen hoelang je eingelijk over tijd mag zijn? normaal heb ik hele erge buikpijn maar nu helemaal niet! wie kan mij helpen?
hoi ramona85 hier tijgertje je kan het beste ochtend urine gebruiken omdat er dan meer hcg inzit dan s'middags Nou ik hoor het wel van je liefs tijgertje23
hoi...ben nu 9 dagen over tijd en heb weer een test gedaan en weer negatief!hoe kan dat nu? wie kan me tips of raar geven. groetjes ramona
Ten eerste welkom! Over je vragen... 9 dagen overtijd is inderdaad lang. Is dit de eerste ronde na de pil? Het kan namelijk zijn dat je lichaam dan aan de nieuwe situatie aan het wennen is en daardoor je cyclus in de war of anders is dan je dacht. Anders zou ik de HA bellen en vragen om een bloedtest. Suc6!