Hoi, Ik ben net als heel veel andere meiden nieuw hier. Ik ben 33 jaar en mijn man en ik zijn er zaterdag achter gekomen dat we zwanger zijn van ons 3e kindje. Ik ben nu 4 weken en 4 dagen, allemaal nog erg pril dus. We hebben het nog aan niemand verteld, dus vind ik het wel leuk om hier mijn ervaringen te kunnen delen. We hebben al een zoon van bijna 9 en een dochter van 6. Groetjes
gefeliciteerd Dan was jij ook redelijk jong(niet te jong) toen je zwanger was van de eerste, mag ik vragen hoe je dat vond mama te zijn in het begin? en welkom!
Ik vond het vanaf het begin fantastisch.... De eerste nacht ging ik tekens kijken of mijn zoontje het nog wel "deed" hahaha! Ik ben al wel vanaf mijn 16 bij mijn man en die is 4 jaar ouder dus we waren er wel aan toe. Het is allemaal zo snel gegaan de kids zijm al zo groot dat we niet kunnen wachten om het allemaal nog een keer mee te maken
Wat leuk om te horen, kan me voorstellen dat jullie blij zijn het allemaal nog een keer mogen beleven van kleins af aan en ook leuk voor de andere kids !