Hallo allemaal, Ik ben Marijke, 37 jaar en moeder van een hele lieve zoon van 7. Mijn vriend en ik proberen sinds 5 maanden zwanger te worden. Helaas hebben we laatst te horen gekregen dat zijn sperma dusdanig slecht is dat de kans op een natuurlijke zwangerschap nagenoeg nihil is. Toch heb ik "rare kwaaltjes", zoals pijn in mijn onderbuik, af en toe misselijk en pijn in mijn onderrug. Ook had ik een hele rare ongesteldheid vorige week. Waar ik normaal altijd de 1e 2 dagen hevig ongesteld ben, was ik het nu maar heel weinig. De 3e dag helemaal niets en vorige week maandag en dinsdag juist weer veel. Ook heb ik op wat ongeveer mijn innestelingsdag had moeten zijn, een klein beetje bloed verloren. De zwangerschapstest gaf afgelopen vrijdagmiddag echter negatief aan. Ik ga het deze week nog een keer proberen maar dan met ochtendurine. De kans dat ik zwanger ben is natuurlijk heel klein, maar de wonderen zijn de wereld nog niet uit. As. woensdag krijgen we de uitslag van de 2e spermatest en de 23e hebben we een afspraak bij de gynaecoloog voor vervolgonderzoeken. Spannende tijd dus!! Ik hoop hier af en toe eens te posten en mee te kunnen/mogen praten met andere meiden die in hetzelfde schuitje zitten. Fijne feestdagen in ieder geval alvast allemaal! Groet Marijke