hallo all nou ben ik dan,even voorstellen mijn naam is anja en ben bijna 37 naar 7 miskramen heb ik nog steeds niet de hoop opgegeven,heb wel al een zoon van 15 jaar jong,maar toch zouden wij het fijn vinden als het eindelijk eens lukte en vooral goed zou gaan,maaaaaaaarrrrrrrr we zijn aant testen nu dus ff afw8 weer en dan maar hopen blijven hihihihi . liefs mij
Hallo anja, Welkom hier. Je bent een echte volhouder! Ik hoop dat je snel zwanger bent en ongeveer 40 weken later een gezond kindje in je armen mag sluiten. Liefs Jody
Welkom en ik hoop voor je dat je de volgende zwangerschap wel kan blijven genieten tot het einde. En ik vind het knap van je dat je nog steeds zo positief ben. Succes meid.
ik dank jullie voor de steun en ben zeer zeker een volhouder hihihihi die niet waagt die niet wint toch.... liefs anja
heeeeeeeee hallo all ja ik hoop het ook maar als je in kaartleggen geloofd moet het lukken deze maand en zou ik een gezonde dochter krijgen hihihihi dus afw8 maar weer eens,want het is ons voorspeld....ben benieuwd. liefs anja