hallo

Discussion in 'Even voorstellen' started by frummel1986, Dec 27, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. frummel1986

Dec 27, 2011
    28
    0
    0
    Hallo allemaal,

Ook ik ben nieuw hier en wil me even voorstellen.
    Mijn man en ik zijn inmiddels bijna 9 jaar samen en sinds juni getrouwd. Voordat we gingen trouwen hebben we eigenlijk al besloten dat we een kindje willen daarna. Wij zijn beide 25, maar hebben altijd al gezegd dat we jong papa en mama willen worden. Ook speelt mee dat onze ouders al wat ouder zijn en we het leuk vinden als onze kinderen nog veel met opa en oma op kunnen trekken.
    Ik ben inmiddels (als het goed is ;)) 6 weken en 4 dagen zwanger.
    Het ging allemaal erg voorspoedig! Ik ben begin oktober gestopt met de pil, slechts een keer ongesteld geworden en de maand erna was het al meteen raak! Vooral ik had dit totaal niet verwacht, maar we zijn er zo gelukkig mee!
    Durf voor mezelf nog niet super blij te zijn, want er is natuurlijk altijd nog een kans dat het mis gaat, maar blijf optimistisch.
    Tot vorige week voelde ik me super! Was wel flink vermoeid steeds, maar verder totaal niet misselijk ofzo.
    Ik werk in de zorg en moest vorige week hopelijk nu voor de laatste keer de nachtdienst in en sinds die dag ben ik zo misselijk als wat geweest. (het kan natuurlijk ook toeval zijn)... Vanaf gisteren ben ik minder misselijk en vandaag overdag was het eigenlijk vrijwel weg. Tijdens het avondeten was het wel weer in alle hevigheid terug en heb ik kokhalzend geprobeerd toch wat groenten binnen te krijgen! Herkennen meer moeders (in spé) dit?? Kan het zo zijn dat de misselijkheid zo erg op en neer gaat dat je de ene dag er veel last van hebt en de andere nauwelijks? Wat ik al zei: toch blijf je wel een beetje bang dat het misgaat..
    Met de kerstdagen hebben we onze ouders en broers verteld dat we een kindje krijgen. Vonden we wel een erg leuk kerstcadeau. En dat vonden zij ook!!!!
    Jullie zullen mij de komende tijd hier wel vaker gaan zien! Heb al veel dingen op het forum opgezocht, en vandaag besloten me ook maar aan te melden! Zo hoop ik dan ook andere weer te kunnen helpen!

Tot snel en veel liefs van een moeder in spé.

2. DragonBerry

DragonBerry Bekend lid

Dec 27, 2011
    671
    0
    16
    Wat leuk dat jullie al zo snel zwanger zijn!

3. Moederworden

Moederworden Bekend lid

Apr 16, 2011
    851
    0
    16
    Receptioniste
    Haarlemmermeer
    welkom en gefeliciteerd met je zwangerschap, mooi moment kerst!;)

4. dream4

dream4 Fanatiek lid

Dec 17, 2011
    1,749
    0
    0
    welkom & gefeliciteerd !

5. Ennas86

Ennas86 VIP lid

Jul 19, 2008
    5,468
    1