Mijn man en ik willen graag een kleine en zijn er de laatste 2 weken erg mee bezig. Mijn 1e dag van mijn laatste menstruatie was 6 december. ik heb nu al 2 dagen erg last in mijn onderbuik en voornamelijk links onder. Zou het kunnen dat dit mijn eisprong is wat ik voel en dat ik vandaag en gister op mn vruchtbaarst was. wij hebben vannacht en de nacht ervoor gemeenschap gehad. vandaag is het 21 december. en ik hoor 3 januari weer ongesteld te worden wat wij eigenlijk niet willen. aangezien we dolgraag een kleine willen. Nu wil ik een ovulatie test doen alleen heb ik het idee dat ik daar nu te laat voor ben aangezien ik de pijn in mijn onderbuik al 2 dagen voel en we de afgelopen nachten gemeenschap hebben gehad.
en oja ik ben 24 jaar. en dit zou ons eerste kindje moeten zijn. we zijn niet zo lang bezig. net een week of 2 eigenlijk. We vinden het erg spannend. vooral nu we er zo mee bezig zijn.
hoi mybaby welkom en super leuk dat jullie die keuze samen gemaakt hebben om voor een kleintje te gaan! Spannend hoor! succes hopelijk ben je snel zwanger!
I hope so!! Ben alleen nog aan het twijfelen of ik nu wel of niet een ovulatie test moet doen. aangezien ik het idee heb dat ik mijn eisprong al 2 dagen voel
welkom & hopelijk gaat het lukken. moet net als jou 3 januari ongesteld, maar hoop dat dat niet zo is. het zou zo kunnen dat het je eisprong was...
Welkom! Wat leuk dat jullie voor een 1e spruit gaan! Het kan heel goed zijn hoor dat je je eisprong hebt gehad. Heb je hiervoor de pil of andere anti conceptie gebruikt? Als je net met de pil gestopt bent, kan het namelijk ook ontpillings verschijnselen zijn! Ik hoop voor je dat je de 3e een mooie positieve test in handen hebt.
heyyy!! je verhaal is erg herkenbaar! we hebben ongeveer zelfde leeftijd en ik ben 10 dec voor het laatst ongesteld geweerst,, vandaag zou ik eisprong hebben en 5 januari weer ongesteld worden als ik niet zwanger ben(maar ik hoop natuurlijk zo dat ik dan gewoon zwanger ben!!) ... ik denk dat het zowiezo nu te laat is om een ovulatietest te doen, je zult gewoon moeten wachten tot na 3 januari en dan een zwangerschapstest doen...zo spannend he!!
sorry dames voor mijn late reactie. het is inderdaad erg spannend. en ik kan gewoon niet wachten tot 3 januari. dat is nog zooo verrr!!! dat is en de kerst en oud en nieuw en dan nog een paar dagen wachten. dat kan ik echt niet ben zo ongeduldig. Ik heb maar geen ovulatie test gedaan. Had ook echt het idee dat het te laat daarvoor was. De pijn in mn onderbuik was gister al weg. Hoop dat het mn eisprong was. moet 3 januari ongesteld worden. mn man is ook zo ongeduldig. hij vraagt iedere dag; En voel je al wat? haha dan maar wachten.....
We zitten dus in het zelfde schuitje.. Ik hoop echt dat ik niet ongesteld word. dit is een rare gedacht voor mij. want ik weet nog goed dat ik in een periode in mn leven zat dat ik dacht. oeiiii als ik maar niet zwanger word. en dat ik juist hoopte dat ik ongesteld zou worden. grappig hoe je leven zo kan veranderen zeg.
welkom!!!! Het zou goed kunnen dat het je eisprong was.....ik voel dat wel altijd zo! Maar ook moet je even afwachten want het kan best dat je lichaam nog even moet wennen aan het stoppen met de pil... Ovutesten kun je gebruiken maar eigenlijk ben ik van mening...laat het lekker gaan en zie wel wanneer het gebeurt! Heb er vooral plezier in!
HI Cindy, Ik ben al een tijde gestopt met de pil. ik slik nu al een paar maanden geen pil meer. dit heb ik bewust gedaan. toen wilde we echter nog geen kindje. het zal wel tussen mn oren zitten. maar ik had toch altijd het gevoel dat die pil niet goed was en dat het in je bloed blijft zitten ofzo. klinkt vreemd maar zo voelde ik het wel. heb me nooit lekker gevoelt bij de pil. en heb hem daarom maar een tijdje geslikt en we zijn toen overgestapt op gewoon condoom. die is uiteraard nog nooit gescheurd of dergelijk. dus dat mijn lichaam moet wennen aan het stoppen met de pil zal het niet zijn. hoop op een klein wondertje... ik voel echter nog niets. is dat normaal. haha ik ben ook zoo ongeduldig. dat wachten tot 3 januari duurt nog zo lang. ik wil nu al een zwangeschapstest doen.
nou dan duim ik voor jou en voor mezelf dat we niet ongesteld worden..klopt je leven en je denkwijze over iets kan in een keer veranderen...1 week voor ik ongesteld zou worden dacht ik ik wil over een half jaar pas aan kinderen beginnen, maar die avond zaten ik en me man na het avondeten nog ff te praten en toen dachten we njaa waarom zo lang wachten we willen graag en kind en zijn er klaar voor! dus sindsdien ben ik er ook elke dag mee bezig!!! wat misschien niet goed is maar ik vind het zo spannend allemaal...maar je raakt ook zo bewust van je lichaam, ik bedoel ik heb nooit gedacht aan wanneer ik een eisprong zou kunnen hebben, of mijn vruchtbare dagen haha...maar goed ik mag over precies 2 weken testen ...ik heb gisteren al zwangerschapstesten gekocht haha..
Ja de pil is eigenlijk niet fijn maar eigenlijk kan het geen kwaad hoor... Wel fijn dat je cyclus al in orde is dan! Nou nu maar wachten dan spannend!!! Succes meiden!